Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Warszawa: Materiały reklamowe dla HDK
Numer ogłoszenia: 316024 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 3261268, faks 0-22628-4168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały reklamowe dla HDK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa dla Zarządu Głównego Polskiego Czerwonego Krzyża oraz 16 Zarządów Wojewódzkich PCK materiałów reklamowych związanych z realizacją zadania publicznego, zleconego przez Ministerstwo Zdrowia: Promocja Honorowego Krwiodawstwa - Program aktywizujący lokalne środowiska społeczne do działań związanych z honorowym krwiodawstwem, połączony z akcjami poboru krwi i pozyskiwaniem nowych honorowych dawców krwi dofinansowany przez Ministerstwo Zdrowia w ramach realizacji umowy nr 10/ZPZ/stow./2009/1134/510.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w w/w przepisie. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wzoru każdego produktu (tylko do zadania nr.1) wraz z ofertą do siedziby Zamawiającego. 3.Wykonawca przeniesienie na Zamawiającego prawa autorskie do wykonywanych projektów i materiałów . 5.Projekt materiałów reklamowych musi być zaakceptowany przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przez wykonawcę . 6.Wykonawca dostarczy materiały reklamowe bez dodatkowego wynagrodzenia do siedziby Zamawiającego. 7.Składając ofertę w postępowaniu, Wykonawca akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8.Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dwie referencje potwierdzające wykonywanie w okresie ostatnich dwóch lat podobnych usług..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z formularzem oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIZW). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - zgodność z oryginałem - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZG PCK ul.Mokotowska 14 ,00-561 Warszawa pok.702 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ZG PCK ul.Mokotowska 14 ,00-561 Warszawa pok.507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gadżet stress ball.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gadżet - Stress ball o kształcie kropli w kolorze czerwonym z nadrukiem promującym honorowe krwiodawstwo i znakiem PCK wg specyfikacji i zdjęć.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. zgodność z oryginałem - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiał reklamowy -torba papierowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba papierowa z projektem (uzgodnionym z zamawiającym), z nadrukiem promującym honorowe krwiodawstwo i znakiem PCK..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały reklamowe-plakaty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plakat dot. promocji honorowego krwiodawstwa PCK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Zakup gadżetów reklamowych
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.