Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Zdzieszowice: Przebudowa budynków Zębiec A-3 i Zębiec B-3 realizacja zaleceń pokontrolnych p-poż.
Numer ogłoszenia: 315742 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, tel. 077 4064480, faks 077 4064499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdzieszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków Zębiec A-3 i Zębiec B-3 realizacja zaleceń pokontrolnych p-poż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynków wielorodzinnych socjalnych A3 i B3 (z wyłączeniem lokali mieszkalnych i części usługowej) do warunków wynikających z ekspertyz o stanie technicznym budynków. Roboty budowlane obejmują m.in.: wykonanie okładzin posadzek z płytek ceramicznych, montaż płyt gipsowo-kartonowych na ścianach i sufitach, malowanie wewnętrzne, montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. od 02.09.2004r.do 02.09.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót o charakterze: wewnętrzne roboty budowlane w zakresie: montażu stolarki drzwiowej, wykonywanie okładzin posadzek z płytek ceramicznych, montaż płyt kartonowo - gipsowych, wykonywanie gładzi gipsowych na ścianach, malowanie wewnętrzne oraz wykonywanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych oraz użyteczności publicznej na wartość łączną, co najmniej 200 000,00 W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Dysponowanie minimum: - Dysponowanie: co najmniej 1- ną osobą posiadającą uprawnienia eksploatacyjne SEP o napięciu do 1 KV. - Dysponowanie kierownikiem budowy i robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania i nadzorowania robót budowlanych i będącym członkiem Izby Samorządu Zawodowego. 4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ. 5. Warunki oferty i udzielenia zamówienia. - Wykonanie przedmiotu zamówienia: data zakończenia 30.11.2009r. - Udzielenie na wykonanie roboty minimum 24 miesięcy gwarancji. - Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad, usterek awarii, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. - Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu lub obiektu, na którym będą realizowane usługi objęte zamówieniem. - Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. - Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. - Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 24 ustawy Pzp (druk nr 2). 3. Oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu lub nie, bezpośrednich czynności związanych z przygotowaniem niniejszego postępowania. Oświadczenie Wykonawcy (druk Nr 13), że nie wykonywał lub wykonywał bezpośrednie czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4. Wykaz zadań wykonanych okresie od 02.09.2004r. do 02.09.2009r, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań. Wykaz zadań (sporządzony wg wzoru druk nr 7) wykonanych okresie od 02.09.2004r do 02.09.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub protokoły odbioru. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5). Do wykazu obowiązkowo należy dołączyć dokumenty posiadanych kwalifikacji, uprawnień i pozwoleń, potwierdzające informacje zawarte w wykazie. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000,00zł. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000,00 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 7. Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 8. Ogólne warunki umowy Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek. 9. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców niniejszego zamówienia będącymi osobami fizycznymi wykonującymi zawody, w stosunku do których przepisy prawa wymagają posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający - tylko pod warunkiem, że ten sam Wykonawca będzie równocześnie wykonywał w niniejszym zamówieniu samodzielne funkcje techniczne - uzna za równoważne polisie OC, zaświadczenie właściwego organu samorządu zawodowego, potwierdzające, iż Wykonawca jest członkiem tego samorządu i posiada wymagane przepisami prawa ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zaklad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Wschodnia 2
47-330 Zdzieszowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i MIeszkaniowej ul. Wschodnia 2 47-330 Zdzieszowice pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2009.
INNE PRZETARGI Z ZDZIESZOWIC
więcej: przetargi w Zdzieszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz części centralnej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Remont świetlicy wiejskiej w Kaczkowie (etap I) i Jabłonnej
- Remont dróg gminnych Nr 112467E w miejscowości Miejskie Pola i Nr 112469E w miejscowości Żeleźnica z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.