Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Pruszków: obsługa systemu cieplnego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 31569 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, faks 022 7587813 w. 164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biznes-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa systemu cieplnego Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu cieplnego w Szpitalu Kolejowym SP ZOZ w Pruszkowie. Szpital posiada system cieplny oparty na odnawialnych źródłach energii ( pompy ciepła, kolektory słoneczne ). Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na : 1. prowadzeniu całodobowego nadzoru nad prawidłowym działaniem urządzeń pracujących w n/w węzłach cieplnych: a) Stacja Ciepła W-I, W-II, W-III, b) Stacja Ciepła - budynek ośrodka rehabilitacji c) Stacja Ciepła z piecem olejowym oraz innych urządzeń i instalacji wchodzących w skład systemu cieplnego szpitala : d) Przepompownia wody dolnego źródła pomp ciepła e) Studnie głębinowe f) Kolektory słoneczne 2. konserwacji i naprawach w/w urządzeń oraz instalacji c.o., c.w.u. i pary technologicznej w zakresie: a) wymiany zużytych części, podzespołów i urządzeń, b) napraw urządzeń grzewczych oraz drobnych napraw instalacji bez wymiany rur, c) odpowietrzania pionów, grzejników, likwidacji drobnych przecieków, współpracy i pomocy w zakresie doradztwa technicznego i technologicznego obejmującego proces wytwarzania i rozprowadzania energii cieplnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu cieplnego w Szpitalu Kolejowym SP ZOZ w Pruszkowie. Szpital posiada system cieplny oparty na odnawialnych źródłach energii ( pompy ciepła, kolektory słoneczne ). Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na : 1. prowadzeniu całodobowego nadzoru nad prawidłowym działaniem urządzeń pracujących w n/w węzłach cieplnych: a) Stacja Ciepła W-I, W-II, W-III, b) Stacja Ciepła - budynek ośrodka rehabilitacji c) Stacja Ciepła z piecem olejowym oraz innych urządzeń i instalacji wchodzących w skład systemu cieplnego szpitala : d) Przepompownia wody dolnego źródła pomp ciepła e) Studnie głębinowe f) Kolektory słoneczne 2. konserwacji i naprawach w/w urządzeń oraz instalacji c.o., c.w.u. i pary technologicznej w zakresie: a) wymiany zużytych części, podzespołów i urządzeń, b) napraw urządzeń grzewczych oraz drobnych napraw instalacji bez wymiany rur, c) odpowietrzania pionów, grzejników, likwidacji drobnych przecieków, współpracy i pomocy w zakresie doradztwa technicznego i technologicznego obejmującego proces wytwarzania i rozprowadzania energii cieplnej Zamówienia uzupełniające do 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium 1 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 4) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 PLN. ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykaz minimum 3 usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 2) Stosowny dokument potwierdzający kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy wymagają posiadania takiego dokumentu. ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 2 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Oświadczenie o okazaniu aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres obowiązywania umowy - załącznik nr 7 5) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w postanowieniach zawartej umowy: 1) Skrócenie terminu obowiązywania umowy po warunkiem wystąpienia sytuacji nie przewidzianej umową zasadniczą 2) Obniżenie cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Diamentowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Wspólnej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ulicy Wspólnej
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej na budowę ul. Kościuszki w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WZPiFP-111-25 Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i olejowych w jednostkach Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Usługa konserwacji sieci wodociągowej
- : Świadczenie usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw inst. wody, hydrantów, gazu, instalacji kanalizac., c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót ogólnobudowlanych o charakterze konserwacyjnym
- Wykonywanie usług w postaci świadczenia przeglądu okresowego urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, usunięcie istniejących usterek i awarii oraz utrzymania urządzeń w ruchu
- Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej dla kompleksu wojskowego Dolaszewo
- "Naprawy i konserwacja centralnego ogrzewania: obsługa instalacji c.o. w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.