eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-16

Wałbrzych: Dostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 315617 - 2008; data zamieszczenia: 16.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu , ul. Chrobrego 31, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6646326, 6646311, faks 074 8425916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmować będzie następujące rodzaje czekolady: - twardą mleczną, - twardą mleczną z dodatkami (orzechy lub bakalie), - twardą deserową w jednej - zryczałtowanej cenie. Dostarczany towar powinien spełniać następujące wymagania techniczne i jakościowe: 1. Długie terminy ważności produktu - co najmniej 10 miesięcy od daty dostawy 2. Kaloryczność co najmniej 540 kcal/100g 3. Czekolada powinna posiadać wymagane na rynku atesty i certyfikaty, opakowanie powinno być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami Zapotrzebowanie na powyższy rodzaj czekolad będzie wynosić ok. 250.000 szt. w okresie rocznym, przy czym dokładna wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznej liczby dawców krwi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00 - Czekolada .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ustawy o Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą, na potwierdzenie ww. okoliczności, dokumenty określone w SIWZ. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione na podstawie oświadczeń wykonawców i dostarczonych z ofertą dokumentów. W szczególności wykonawcy powinni wykazać, że zrealizowali co najmniej 1 dostawę czekolady w okresie ostatnich 3 lat o wartości co najmniej 200.000 zł oraz że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Gwarantują dostawę czekolady w przeciągu 14 dni - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy dostawca przystępujący do postępowania składa pisemne oświadczenie, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. Każdy dostawca przystępujący do postępowania składa wraz z ofertą następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów przedstawia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne). - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; w szczególności należy wykazać się wykonaniem w tym okresie co najmniej 1 dostawy czekolady o wartości co najmniej 200.000 zł - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ocena jakościowa - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrobrego 31 58-300 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 08:00, miejsce: 58-300 Wałbrzych ul. Chrobrego 31 (gabinet Dyrektora RCKiK).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.