Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-16
Wałbrzych: Dostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 315617 - 2008; data zamieszczenia: 16.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu , ul. Chrobrego 31, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6646326, 6646311, faks 074 8425916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmować będzie następujące rodzaje czekolady: - twardą mleczną, - twardą mleczną z dodatkami (orzechy lub bakalie), - twardą deserową w jednej - zryczałtowanej cenie. Dostarczany towar powinien spełniać następujące wymagania techniczne i jakościowe: 1. Długie terminy ważności produktu - co najmniej 10 miesięcy od daty dostawy 2. Kaloryczność co najmniej 540 kcal/100g 3. Czekolada powinna posiadać wymagane na rynku atesty i certyfikaty, opakowanie powinno być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami Zapotrzebowanie na powyższy rodzaj czekolad będzie wynosić ok. 250.000 szt. w okresie rocznym, przy czym dokładna wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznej liczby dawców krwi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00 - Czekolada .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ustawy o Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą, na potwierdzenie ww. okoliczności, dokumenty określone w SIWZ. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione na podstawie oświadczeń wykonawców i dostarczonych z ofertą dokumentów. W szczególności wykonawcy powinni wykazać, że zrealizowali co najmniej 1 dostawę czekolady w okresie ostatnich 3 lat o wartości co najmniej 200.000 zł oraz że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Gwarantują dostawę czekolady w przeciągu 14 dni - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy dostawca przystępujący do postępowania składa pisemne oświadczenie, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. Każdy dostawca przystępujący do postępowania składa wraz z ofertą następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów przedstawia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne). - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; w szczególności należy wykazać się wykonaniem w tym okresie co najmniej 1 dostawy czekolady o wartości co najmniej 200.000 zł - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ocena jakościowa - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrobrego 31 58-300 Wałbrzych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 08:00, miejsce: 58-300 Wałbrzych ul. Chrobrego 31 (gabinet Dyrektora RCKiK).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





