eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Warszawa: Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania
Numer ogłoszenia: 315472 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji internatów pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie przeprowadzenia kompleksowej dezynsekcji i deratyzacji w internatach znajdujących się w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania. Usługa dezynsekcji zostanie wykonana preparatami i sprzętem odpowiednim dla tego typu placówek we wszystkich pomieszczeniach internatów, tj. pokojach, sanitariatach, łazienkach, kuchniach, ubikacjach, korytarzach i piwnicach Usługa kompleksowa dezynsekcji budynków internatów zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP, środkami (żele, pianki, itp.) bezpiecznymi dla zdrowia i życia ludzi, posiadającymi atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny). Usługa kompleksowa deratyzacji zostanie wykonana w piwnicach/magazynach zgodnie z przepisami BHP, (poprzez wyłożenie preparatów ) środkami bezpiecznymi dla zdrowia i życia ludzi, posiadającymi atest PZH. Wykonawca zobowiązany jest umieścić ostrzeżenia UWAGA TRUTKA w miejscach wykonania usługi oraz podać termin akcji deratyzacyjnej. Wykonawca umieści detektory po wykonaniu zabiegu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu sześciomiesięczny okres gwarancji skuteczności realizacji przedmiotu umowy liczony od dnia wykonania dezynsekcji i deratyzacji. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace z należytą starannością. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację, jakim preparatem był wykonany zabieg, przez jaki okres czasu (daty) z podpisem osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego, która potwierdza wykonanie zabiegu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu protokołu z wykonania usługi dezynsekcji i deratyzacji wraz z określeniem charakterystyki środków. Jeżeli budynek internatowy posiada Dziennik Sanitarny kartotekę Charakterystyki środków dokona bieżącego wpisu. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wielkość powierzchni objętych obsługą w okresie trwania umowy może ulegać zmniejszeniu lub zwiększeniu, co spowoduje zmianę wynagrodzenia za świadczoną usługę, jednak nie większą niż określoną w ofercie. Zmiana wielkości powierzchni następować będzie poprzez oświadczenie woli Zamawiającego, składane w formie pisemnej (dopuszczalna forma: fax, e-mail). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania usługi dezynsekcji i deratyzacji w II półroczu 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy), potwierdzeniem o nie wykluczeniu WYKONAWCY z postępowania będzie: - oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz inne dokumenty wymienione w pkt 6; Ponadto w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym WYKONAWCĄ powinien on posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu określonym w zał. nr 3 do SIWZ); Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zespół Zielona Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zespół Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Zespół Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Zespół Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Zespół Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Zespół Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Kraków, Oświęcim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Gliwice, Lubliniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Bydgoszcz, Grudziądz, Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Leźnica Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Warszawa, Legionowo, Nowy Dwór Maz., Sochaczew, Zegrze, Białobrzegi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Suwałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Przasnysz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Chełm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Dęblin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Hrubieszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Słomczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dezynsekcji i deratyzacji zgodnie z pkt 3 SIWZ. Wykaz powierzchni przeznaczonych do przeprowadzenia usługi znajduje się w załączniku nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.