eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyWymiana istniejących posadzek w salach dydaktycznych i ciągach komunikacyjnych budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Małdyty: Wymiana istniejących posadzek w salach dydaktycznych i ciągach komunikacyjnych budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie.
Numer ogłoszenia: 315449 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie , Dobrocin 3, 14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7581793, faks 89 7581793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejących posadzek w salach dydaktycznych i ciągach komunikacyjnych budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana istniejących posadzek w pomieszczeniach dydaktycznych na nowe jako elastyczne wykładziny podłogowe typu Gamrat norma 43. Zakres prac: 1.Zerwanie istniejących posadzek z PCV. 2.Oczyszczenie podłoża poprzez usunięcie kleju i nierówności betonu. 3.Wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzki. 4.Położenie nowej wykładziny typu Gamrat norma 43 o grubości 2 mm z wywinięciem na ścianę. 5.Konserwacja wymagana dla typu zastosowanej wykładziny. Wymagania: Wykładzina homogeniczna o grubości 2 mm odporna na działanie mikroorganizmów o szczególnej trwałości przewidziana do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o bardzo dużym natężeniu ruchu i w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Wymiana istniejących posadzek w ciągach komunikacyjnych na nowe z płytek GRES TECHNICZNY. Zakres prac: 1.Zerwanie istniejących posadzek z płytek PCV 2.Oczyszczenie podłoża i przygotowanie do położenia terakoty 3.Położenie płytek metodą kombinowaną - płytki GRES TECHNICZNY o wymiarze 30x30, - cokolik o wysokości 10 cm zakończony listwami plastikowymi (ok.160 mb) Szczegółowy zakres robót: - sale dydaktyczne (pomieszczeń 24) ok. 1 120 m2 - ciągi komunikacyjne 90 m2 + 180 m 2 = 270 m2 Kolory wykładzin i płytek uzgodnić z Zamawiającym podczas wizji lokalnej przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące wzór nr 2 załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące wzór nr 2 załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące wzór nr 2 załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące wzór nr 2 załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie stanowiące wzór nr 2 załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty zał. Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy.3. Kosztorys ofertowy oparty o opis przedmiotu zamówienia oraz o dokonana wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian dotyczących terminu wykonania i zmiany wynagrodzenia w przypadku:A) wystąpienie prac dodatkowych, niemożliwych do określenia na etapie prac kosztorysowych, których konieczność i zakres wykonania stwierdzono po wykonaniu prac objętych umową b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności -klęski żywiołowe,warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ i dokumentacją

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsckr.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, Dobrocin 3, 14-330 Małdyty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, Dobrocin 3, 14-330 Małdyty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.