Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Gdynia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi :pogotowia i usuwania awarii na sieciach i instalacjach wod-kan., c.o., c.w.u., elektrycznych i gazowych oraz wykonanie prac związanych z obsługą techniczną w zakresie branży budowlanej, elektrycznej
i sanitarnej na nieruchomościach w zasobach OReg WAM Gdynia w m. Gdynia, Pruszcz Gdański, Gdańsk, Malbork, Siemirowice, Lębork, Hel, Rozewie, Darłowo, Czarne, Ustka
Numer ogłoszenia: 315410 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi :pogotowia i usuwania awarii na sieciach i instalacjach wod-kan., c.o., c.w.u., elektrycznych i gazowych oraz wykonanie prac związanych z obsługą techniczną w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na nieruchomościach w zasobach OReg WAM Gdynia w m. Gdynia, Pruszcz Gdański, Gdańsk, Malbork, Siemirowice, Lębork, Hel, Rozewie, Darłowo, Czarne, Ustka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi :pogotowia i usuwania awarii na sieciach i instalacjach wod-kan., c.o., c.w.u., elektrycznych i gazowych oraz wykonanie prac związanych z obsługą techniczną w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na nieruchomościach w zasobach OReg WAM Gdynia w m. Gdynia, Pruszcz Gdański, Gdańsk, Malbork, Siemirowice, Lębork, Hel, Rozewie, Darłowo, Czarne, Ustka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 57.70.00.00 - 57.70.00.00 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3.W rozumieniu ustawy PZP podwykonawca i wykonawca nie są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1)w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna świadczenie usług pogotowia technicznego oraz obsługi technicznej w budynkach (mieszkalnych, biurowych, usługowych, hotelowych itp.) o łącznej powierzchni : - dla I części zamówienia: co najmniej 17 000 m2; - dla II części zamówienia: co najmniej 28 000 m2; - dla III części zamówienia: co najmniej 25 000 m2; - dla IV części zamówienia: co najmniej 33 000 m2; - dla V części zamówienia: co najmniej 2 000 m2; - dla VI części zamówienia: co najmniej 1 000 m2; W przypadku ofert obejmujących więcej niż jedną część zamówienia wystarczy spełnienie tego warunku dla największej powierzchni spośród części wybranych przez wykonawcę. 2)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje zawodowe : a)co najmniej 1 pracownika posiadającego ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV b)co najmniej 1 pracownika posiadającego ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa, c) co najmniej 1 pracownika posiadającego ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządze-niami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 z pracowników w zakresie poszczególnych branż o ile wykonawca zatrudnia pracowników posiadających uprawnienia szersze niż w jednej branży). Do oferty należy obowiązkowo dołączyć kopie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, gazowych, cieplnych na stanowisku eksploatacji . 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt.1 -2 spełniać łącznie; 5.Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 1 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełno-mocnika. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2-3, składa każdy z wykonawców. 4)wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wypełnić wg załącznika nr 4 do SIWZ), do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wyko-nywanych przez nich czynności, (wypełnić wg załącznika nr 7 do SIWZ); 6)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na kwotę wymaganą przez zamawiającego; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VII ust. 1 pkt. 2 i 3, składa dokument lub dokumen-ty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiają-cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Stawka robopczogodziny brutto - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wam.net.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Gdynia, ul. M. C. Skłodowskiej 19, pokój 130 -kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania likwidacja pieców na opał stały
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej - powtórne
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisowanie systemów alarmowych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Kompleksowa termomodernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Sławno. Postępowanie w podziale na 3 części.
- naprawy i bieżąca konserwacja instalacji CO, wymiennikowni ciepła z hydroforniami w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-355/25
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.