Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Radziechowy: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii oraz języka angielskiego na potrzeby realizacji projektu pt. Przedszkolaki naszą przyszłością w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1. CZĘŚĆ I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEDII:
Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań:
Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć
Numer ogłoszenia: 31525 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty Radziechowy-Wieprz , ul. Św. Marcina 1301, 34-381 Radziechowy, woj. śląskie, tel. 33 8676926, faks 33 8676809 wew. 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.radziechowy-wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii oraz języka angielskiego na potrzeby realizacji projektu pt. Przedszkolaki naszą przyszłością w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. CZĘŚĆ I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEDII: Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do prowadzenia zajęć z: logopedii oraz języka angielskiego na potrzeby realizacji projektu pt. Przedszkolaki naszą przyszłością w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. CZĘŚĆ I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEDII: Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 296 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 592. Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 444 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 888. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi do akceptacji dyrektorowi danej placówki oświatowej. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach kwartalnych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą indywidualnie. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 6 lat. Okres realizacji zadania luty 2011 - październik 2012 z wyłączeniem okresów wakacyjnych. Łączna ilość godzin do realizacji 1184 (tj.2368 jednostek zajęciowych), w tym 629 (tj. 1259 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 555 (tj. 1110 jednostek zajęciowych) w roku 2012. 2. CZĘŚĆ II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO: Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 518 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 1036. Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 370 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 740. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296. Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę pracy Wykonawcy przyjmuje się 60 min. a za jednostkę zajęciową 30 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć, jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem zajęć, który sporządzi i przedstawi do akceptacji dyrektorowi danej placówki oświatowej. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przedstawienia co miesiąc Karty Czasu Pracy. Płatności regulowane będą w okresach miesięcznych po przedstawieniu rachunku. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą w grupach 10 - 15 osobowych. Kategorie wiekowe uczestników zajęć: dzieci w wieku 3 do 6 lat. Okres realizacji zadania luty 2011 - październik 2012. Łączna ilość godzin do realizacji 1332 (tj. 2664 jednostek zajęciowych), w tym 704 (tj. 1408 jednostek zajęciowych), w roku 2011, 640 (tj. 1280 jednostek zajęciowych) w roku 2011, 628 (tj.1256 jednostek zajęciowych) w roku 2012. Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych, tj. na jedno z zadań określonych w części I od zadania 1 do 5 i / lub części II od zadania 1 do 5 lub na kilka części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie : 2a)Część I -WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2b) Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą w każdej części posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy : 3a)Część I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji logopedycznych dla dzieci w wieku 3- 6 lat, umiejętność obsługi komputera. 3b) Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO - wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego dla dzieci
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie : 2a)Część I -WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2b) Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do oferty) do oferty należy załączyć : 1.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie lub są wykonywane należycie.(załącznik nr 4) 2a)Część I -WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2b) Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO- wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 6 lat, posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w ramach realizacji projektu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min 1 osobą uczestniczącą w każdej części zamówienia ( zatem wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi dysponować minimum 10 osobami z kwalifikacjami zawodowymi) posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy: ( załącznik nr 5a do 5j) 3a)Część I - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z LOGOPEGII - wykształcenie wyższe, minimum magisterskie, kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z logopedii dla dzieci w wieku 3- 6 lat, minimum rok pracy w placówce oświatowej, umiejętność obsługi komputera. 3b) Część II - WYKONAWCA DO PROWADZENIA ZAJEĆ Z J. ANGIELSKIEGO - wykształcenie wyższe, minimum magisterskie, kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 3- 6 lat, minimum rok pracy w placówce oświatowej, umiejętność obsługi komputera. W przypadku oferty składanej wspólnie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art.22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców, albo ci wykonawcy wspólnie. 1. W celu potwierdzenia, spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24.ust.1 Pzp zał. nr 3 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty o których mowa w lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę . 2. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . 3. Zamawiający przewiduje między innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana adresu/siedziby zamawiającego/wykonawcy, b) zmiany danych identyfikujących Zamawiającego; c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, d) zmiana postanowień umowy w związku: ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo@radziechowy-wieprz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty Radziechowy-Wieprz, ul. św. Marcina 1301, 34-381 Radziechowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty Radziechowy-Wieprz, ul. Św. Marcina 1301, 34-381 Radziechowy ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Przedszkolaki naszą przyszłością w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 296 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 592..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 296 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 592..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 444 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 888..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 444 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 888..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 518 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 1036..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Radziechowach. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 518 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 1036..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 370 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 740..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 370 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 740..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Przybędzy. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Juszczynie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Publicznym Przedszkolu w Bystrej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 148 godzin zegarowych tj. w łącznym wymiarze jednostek zajęciowych 296..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
- Dostawa 45 lamp solarnych w ramach zadania: Zakup i montaż oświetlenia solarnego na terenie sołectw Radziechowy, Przybędza, Bystra, Brzuśnik, Juszczyna, Wieprz
- Budowa sieci wodociągowej w Gminie Radziechowy-Wieprz
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych oraz biogazowni rolniczych
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.