Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Siedlce: dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły i wenflony
Numer ogłoszenia: 31501 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, ul. Poniatowskiego 26/144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły i wenflony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły i wenflony, na podstawie zamówień przesyłanych faksem na 10 dni przed planowaną dostawą, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy asortyment, ilości oraz wymagania szczegółowe zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania - pakiety: I pakiet - drobny sprzęt laboratoryjny II pakiet - pojemniki na zużyte igły i wenflony
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: ·Posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia ·Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ·Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ·Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków, określonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: ·oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) ·aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.soedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach 08 - 110 Siedlce; ul. Poniatowskiego 26 pok.144.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok.144.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: znak sprawy: OZP/C/04 - EZM/08
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, szkiełka, pipety,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pojemniki na zużyte igły i wenflony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki o pojemnościach: - 0,7 l.( na ostrza ) - 1 l. ( na igły ) - 2 l. ( na wenflony ) - 3,5 l. ( na odpady medyczne ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa artykułów promocyjnych dla Centrum Współpracy Międzynarodowej
- DOSTAWA JAJ KURZYCH Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Pielęgniarstwo.
- Usługa gastronomiczna podczas opłatka akademickiego.
- REMONT POMIESZCZENIA HIGIENICZNO-SANITARNEGO W BUDYNKU JEDNOSTKI RATOWNICZO-GAŚNICZEJ NR 1 KM PSP W SIEDLCACH
- Usługa utrzymania czystości w lokalach użytkowanych przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
- Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- dostawa wykładziny
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Dostawa systemu do zlewania, filtracji i przechowywania Koncentratu Krwinek Płytkowych (KKP) i zestawów do pobierania osocza kompatybilnych z urządzeniami Autopheresis-C, model 200, i 201.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





