eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konserwacji i napraw węzłów cieplnych i kotłowni gazowej oraz instalacji c. o. w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Warszawa: Usługi konserwacji i napraw węzłów cieplnych i kotłowni gazowej oraz instalacji c. o. w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie
Numer ogłoszenia: 314928 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 29 12, faks 22 590 29 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw węzłów cieplnych i kotłowni gazowej oraz instalacji c. o. w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i napraw węzłów cieplnych i kotłowni na gaz oraz instalacji c. o. w budynkach II O/ZUS w Warszawie. Zamówienie będzie realizowane w podziale na części A i B. Na każdą część zostanie podpisana oddzielna umowa. Część A: Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń węzła cieplnego wraz z automatyką z instalacją ciepłej wody i ciepła technologicznego tylko w zakresie pomieszczenia węzła cieplnego oraz konserwacja i naprawy instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w całym budynku w nw. obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie: - siedziba II O/ ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25, - Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Reja 20, - Inspektorat ZUS Praga Północ w Warszawie ul. 11 Listopada 15a, - Inspektorat ZUS w Legionowie ul. Słowackiego 20. Część B: Konserwacja, naprawy gazowego kotła grzewczego Typ DGT 210-12EZ z palnikiem atmosferycznym i zasobnikiem MBS 200, instalacji co i cw z armaturą, pompami i siłownikami w zakresie pomieszczeń kotłowni oraz konserwacje i naprawy instalacji wewnętrznej co w całym budynku Inspektoratu ZUS w Otwocku ul. Poniatowskiego 17. 2. a) Konserwacje - będą wykonywane każdego miesiąca w okresie grzewczym bez wezwania przez Zamawiającego - dotyczy wszystkich węzłów, kotłowni, instalacji c o. b) Naprawy i wszelkie inne czynności zapewniające sprawność techniczną urządzeń węzła cieplnego/kotłowni gazowej oraz instalacji co w budynku, które będą wykonywane przez cały rok na zlecenie Zamawiającego. Naprawami do czasu wygaśnięcia gwarancji wykonawcy nie zostaje objęty węzeł cieplny i instalacja co w budynku siedziby Zamawiającego Warszawa ul. Podskarbińska 25. c) Usuwanie awarii polegające na zabezpieczeniu instalacji i urządzeń przed dalszymi skutkami awarii, do czasu zlecenia przez Zamawiającego naprawy. Podjęcie koniecznych czynności zabezpieczających następować będzie w ciągu 4 godz. od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 3. Umowy obowiązywać będą od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2013 do 31.08.2015 r. Ustala się sezon grzewczy w okresach:a) I okres grzewczy : od 16.09.2013 r. do 15.05.2014 b) II okres grzewczy: od 16.09 2014 r.- 15.05.2015 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na tę samą usługę na okres do 3 miesięcy trwania umowy. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi: 17,9% wartości umowy podstawowej dla części A i 17,7% wartości umowy podstawowej dla części B.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.53.11.00-7, 50.53.12.00-8, 50.72.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie udokumentowane wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę świadczoną nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy: - dla Części A - polegającą na obsłudze serwisowej co najmniej 2 węzłów c. o. (mogą być 2 umowy na 1 węzeł lub 1 umowa na co najmniej 2 węzły) - dla Części B - polegającą na usłudze serwisowej kotłowni gazowej Wartość roczna sumy wykazanych usług winna być: - dla Części A - nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto (wartość rocznej obsługi serwisowej 2 węzłów), - dla Części B - nie mniejsza niż 19.000,00 zł brutto (wartość rocznej usługi serwisowej kotłowni gazowej), Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług usług obejmujących usługi spełniające kryteria podne powyżej wraz z załączonymi dowodami czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia (min. po jednej osobie z każdym uprawnieniem): - dla Części A - na stanowisku eksploatacji a) do wykonywania prac w zakresie instalacji elektrycznej uprawnienia Grupy 1 poz. 2 (zg. z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) b) do wykonywania prac serwisowych urządzeń cieplnych na stanowisku eksploatacji Grupa 2 poz. 2, 10 (zg. z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz.U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) - dla Części B a) na stanowisku eksploatacji do wykonywania prac w zakresie instalacji elektrycznej uprawnienia Grupy 1 poz. 2 (zg. z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 r.- w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) b) do wykonywania prac serwisowych urządzeń i instalacji gazowych Grupa 2 poz. 1, 10; Grupa 3 poz. 6, 10 (zg. z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 r.- w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na zasadzie spełnia lub nie spełnia. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zmiana umowy wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 5. Zmiany o charakterze formalnym nie mające wpływu na warunki realizacji umowy (m.in. zmiany adresowe, kontaktowe, numeru konta bankowego) nie wymagają aneksu. Powyższe zmiany dokonywane będą w formie zawiadomień

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, pok. 422, 03-829 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, pok. 422, 03-829 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń węzła cieplnego wraz z automatyką z instalacją ciepłej wody i ciepła technologicznego tylko w zakresie pomieszczenia węzła cieplnego oraz konserwacja i naprawy instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w całym budynku w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, naprawy i usuwanie awarii urządzeń węzła cieplnego wraz z automatyką z instalacją ciepłej wody i ciepła technologicznego tylko w zakresie pomieszczenia węzła cieplnego oraz konserwacja i naprawy instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w całym budynku w nw. obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie: - siedziba II O/ ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25, - Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Reja 20, - Inspektorat ZUS Praga Północ w Warszawie ul. 11 Listopada 15a, - Inspektorat ZUS w Legionowie ul. Słowackiego 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja, naprawy gazowego kotła grzewczego Typ DGT 210-12EZ z palnikiem atmosferycznym i zasobnikiem MBS 200, instalacji co i cw z armaturą, pompami i siłownikami w zakresie pomieszczeń kotłowni oraz konserwacje i naprawy instalacji wewnętrznej co w całym budynku Inspektoratu ZUS w Otwocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, naprawy gazowego kotła grzewczego Typ DGT 210-12EZ z palnikiem atmosferycznym i zasobnikiem MBS 200, instalacji co i cw z armaturą, pompami i siłownikami w zakresie pomieszczeń kotłowni oraz konserwacje i naprawy instalacji wewnętrznej co w całym budynku Inspektoratu ZUS w Otwocku ul. Poniatowskiego 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.12.00-8, 50.72.10.00-5, 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.