eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 35.000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCD do jałowego łączenia drenów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 35.000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCD do jałowego łączenia drenów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, do kontaktów: Mirosław Malewski, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191947, fax 619 19 47, e-mail: dyr.med@rckik-warszawa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik-warszawa.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 35.000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCD do jałowego łączenia drenów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 35.000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCD do jałowego łączenia drenów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z prawem kraju, w którym ma swoją siedzibę. Przez słowo -aktualny- rozumie się, że dokument, o którym mowa wystawiony został nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w dokumencie. Uwaga: 1. W przypadku, gdy Ofertę składa spółka osób fizycznych wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie 1 dotyczy wszystkich uczestników umowy spółki. Do oferty należy dołączyć umowę spółki. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech latach minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 4. Kserokopie posiadanych atestów, świadectw lub certyfikatów dopuszczających oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia do sprzedaży w Polsce, zgodne z ustawa o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 60.000 euro, a nie większej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). 3.Posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech latach minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4.Ich oferta obejmuje całość przedmiotu zamówienia. 5.Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 6.Znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. 7.Złożą kserokopie posiadanych atestów, świadectw lub certyfikatów dopuszczających oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia do sprzedaży w Polsce, zgodne z ustawa o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie po przez weryfikację dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę (wypełniony formularz). 2.Podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Cenowy. 4.Informacje ogólne o Wykonawcy. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z prawem kraju, w którym ma swoją siedzibę. Przez słowo -aktualny- rozumie się, że dokument, o którym mowa wystawiony został nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w dokumencie. 6.Wykaz doświadczenia zawodowego odpowiadający przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech latach. 7.Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 8.Wzór Umowy parafowany na każdej stronie. 9.Kserokopie posiadanych atestów, świadectw lub certyfikatów dopuszczających oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia do sprzedaży w Polsce, zgodne z ustawa o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-warszawa.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:30, RCKiK w Warszawie, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, parter, pokój 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.