eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymianę stolarki okiennej w budynku nr 1 Instytutu Maszyn Matematycznych przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Warszawa: Wymianę stolarki okiennej w budynku nr 1 Instytutu Maszyn Matematycznych przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 314674 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214862 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Maszyn Matematycznych, ul. Krzywickiego 34, 02-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 621 84 41, faks 0-22 629 92 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę stolarki okiennej w budynku nr 1 Instytutu Maszyn Matematycznych przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja trzeciego etapu wymiany stolarki okiennej w Instytucie Maszyn Matematycznych przy ul. Krzywickiego 34, 02-078 Warszawa. Roboty dotyczą wymiany 78 okien drewnianych na okna z wysokoudarowego PCW w budynku nr 1 Instytutu, bez naruszania parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, wraz z dostawą niezbędnych materiałów. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: demontaż starych okien z wykuciem z muru ościeżnic okiennych, wywiezienie z terenu Instytutu zdemontowanej stolarki okiennej oraz gruzu, odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, dostawę i montaż stolarki okiennej z wysokoudarowego PCW, reperację i odtworzenie glifów okiennych elewacyjnych w tynku z malowaniem, reperację i odtworzenie glifów okiennych wewnętrznych z malowaniem. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty oraz zamontowane okna na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia usterek wynikających z nienależytego wykonania robót w okresie objętym gwarancją, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnego usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Okna muszą mieć zachowany kształt i podział jak okna istniejące. Wykonawca dokona dokładnego obmiaru okien przed ich wykonaniem i zamontowaniem. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odstawić i zabezpieczyć meble oraz sprzęt techniczny znajdujące się w pokojach, w których wykonywane będą roboty. Montowane okna powinny posiadać następujące parametry techniczne: profil okna: profil pięciokomorowy, zlicowany lub półzlicowany zbliżony do obecnie zamontowanych okien, środkowy słupek ruchomy o maksymalnej szerokości 150 mm, listwa przyszybowa kanciasta, uszczelki czarne, próg wodny na ościeżnicy; okucia: Winkhaus auto pilot lub activ pilot, mikrowentylacja skrzydła uchylno-rozwieralnego, kolor okuć biały; szyby:niskoemisyjne, szpros naklejany wiedeński bez ramki, szyba o współczynniku k nie gorszym niż 1,1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o. o., ul. Witosa 80, 25-561 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95827,37

  • Oferta z najniższą ceną: 93154,05 / Oferta z najwyższą ceną: 170478,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.