eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Starachowice: Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 314674 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Przyrody i Techniki Ekomuzeum im. Jana Pazdura w Starachowicach , ul. Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2754083, faks 41 2754083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekomuzeum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług całodobowej, fizycznej ochrony mienia i osób w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, 27-200 Starachowice, ul. Wielkopiecowa, które będzie polegało w szczególności na: Zapewnieniu bezpieczeństwa pomieszczeń, majątku i osób przebywających na terenie Muzeum. Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych. Odpieraniu bezprawnych zamachów na chronione mienie i osoby. Ochronie i zabezpieczeniu obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. Wykonywaniu działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń. Przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie obiektu. Obsługa bramy wjazdowej oraz furtki przejściowej. Nadzór i niezwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej osobom poszkodowanym w wyniku wypadku na terenie Zamawiającego. Ochrony elektronicznej wykonywanej za pośrednictwem systemu monitoringu wizyjnego CCTV znajdującego u zamawiającego, wraz z utrzymaniem, okresowymi przeglądami technicznymi i bieżącą konserwacją instalacji i systemu monitoringu. Sporządzenie inwentaryzacji (projektu technicznego) istniejącego systemu monitoringu wizyjnego CCTV. Uaktualnienie Planu ochrony Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, jeżeli konieczność uaktualnienia wynika z przepisów prawa. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawa Zamawiającego do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu wskazanego w punktach powyżej. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Prawo opcji będzie obejmować ochronę osób i mienia w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia lub zapewnienia usług ochrony osób i mienia w przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez w tym imprez masowych, na terenie Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania aktualnej koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 (Dz.U. z 1997 Nr 114, poz. 740 z późn. zmianami) uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej lub doraźnej, b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz usług na potrzeby oceny oferty w kryterium: doświadczenie wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenia zmian w sposobie wykonywania umowy, w tym zmiany sposobu świadczenia, w przypadku gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji. - pojawienie się nowszej technologii/sposobu wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu jej realizacji lub kosztów, - konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w ofercie lub opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy albo wykonaniem umowy niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa. - Konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa. - zmiany obowiązującego u Zamawiającego Planu ochrony. - zmiany zasad funkcjonowania Zamawiającego; - zmiany w przedmiocie ochrony. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie płatności, o których mowa w § 4 istotnych postanowień umowy Ponadto zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany w przypadku: - wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, - zmiany obowiązującej stawki VAT, - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami - uwzględnieniu zmian wynikającej z dokonanej cesji umowy. Nie stanowią zamiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, - zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. - Zmiany pozostałych postanowień umowy niestanowiące treści oferty Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekomuzeum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, ul. Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, Budynek biura, I piętro, Dział Administracji i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, ul. Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, Budynek biura, I piętro, Dział Administracji i Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.