eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Starachowice: Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach.
Numer ogłoszenia: 348248 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314674 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Przyrody i Techniki Ekomuzeum im. Jana Pazdura w Starachowicach, ul. Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2754083, faks 41 2754083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług całodobowej, fizycznej ochrony mienia i osób w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, 27-200 Starachowice, ul. Wielkopiecowa, które będzie polegało w szczególności na: Zapewnieniu bezpieczeństwa pomieszczeń, majątku i osób przebywających na terenie Muzeum. Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych. Odpieraniu bezprawnych zamachów na chronione mienie i osoby. Ochronie i zabezpieczeniu obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. Wykonywaniu działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń. Przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie obiektu. Obsługa bramy wjazdowej oraz furtki przejściowej. Nadzór i niezwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej osobom poszkodowanym w wyniku wypadku na terenie Zamawiającego. Ochrony elektronicznej wykonywanej za pośrednictwem systemu monitoringu wizyjnego CCTV znajdującego u zamawiającego, wraz z utrzymaniem, okresowymi przeglądami technicznymi i bieżącą konserwacją instalacji i systemu monitoringu. Sporządzenie inwentaryzacji (projektu technicznego) istniejącego systemu monitoringu wizyjnego CCTV. Uaktualnienie Planu ochrony Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, jeżeli konieczność uaktualnienia wynika z przepisów prawa. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawa Zamawiającego do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu wskazanego w punktach powyżej. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Prawo opcji będzie obejmować ochronę osób i mienia w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia lub zapewnienia usług ochrony osób i mienia w przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez w tym imprez masowych, na terenie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony KRAL i wspólnicy Spółka Jawna z siedzibą w Szydłowcu., ul. Jastrzębska 1, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260165,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 351878,89

  • Oferta z najniższą ceną: 351878,89 / Oferta z najwyższą ceną: 710192,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.