Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Częstochowa: Zakup i dostawę 200 sztuk komputerów dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 314669 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę 200 sztuk komputerów dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nie noszących śladów uprzedniego użytkowania, 200 sztuk komputerów osobistych dla ŚlOR ARiMR, spełniających parametry techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: (a)pieniądzu, (b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c)gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, (d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść na konto w BGŻ Oddział w Częstochowie numer rachunku - 43 2030 0045 1110 0000 0069 2590, z dopiskiem na przelewie: Wadium na zakup i dostawę 200 sztuk komputerów. 4.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale w Sekcji ds. Finansowo-Księgowych w siedzibie Zamawiającego (Częstochowa, ul. Sobieskiego 7) w pokoju nr 341, - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 5 ustawy. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną jednorazową dostawę komputerów odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (dostawa komputerów) w ilości minimum 200 (dwieście) sztuk komputerów, o wartości minimum 600.000 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych brutto)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości, wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - 6, 7, 8, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: (a)Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, pokój 347.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, pokój 143.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- Usługa przechowywania depozytów sądowych (samochody i inne pojazdy mechaniczne oraz ich części) na parkingu na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- "Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wew.instalacji elektrycznych w bud. i lok. mieszk.stan. zasób komu., zarz. i admin.przez ZGM"TBS"Częstochowie Sp.z o.o."
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





