eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Rzeszów: Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych
Numer ogłoszenia: 314582 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. , al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z fabrycznie nowych modułów kontenerowych, pełniącego funkcję zaplecza socjalno-biurowego z szatnią oraz modułem sanitarnym. Zamawiający oczekuje przygotowania przez składającego ofertę, projektu obiektu zaplecza zawierającego informację o ilości oraz przeznaczenia poszczególnych modułów kontenerowych - w załączeniu propozycja rozwiązania projektu. 2.Zaplecze socjalno-biurowe spełniać powinno następujące oczekiwania: - projekt zabudowy kontenerowej powinien być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bhp, z późniejszymi zmianami, - w obiekcie powinna znajdować się szatnia przepustowa, składająca się z dwóch pomieszczeń, każde o powierzchni min. 30 m2 zapewniające ustawienie w każdym z pomieszczeń min. 20 szt. szafek ubraniowych dwuskrzydłowych o wymiarach: szerokość 80 cm, głębokość 50 cm, wysokość 200 cm. Zakup szafek ubraniowych należy do Zamawiającego. Jedno z pomieszczeń szatni pełniące funkcje szatni na odzież własną pracowników powinno być połączone z drugim pomieszczeniem szatni przeznaczonym na odzież roboczą i ochronną, pomieszczeniem sanitarnym wyposażonym w armaturę sanitarną w sposób i ilość zapewniającą spełnienie potrzeb min 45 pracowników-mężczyzn. W obiekcie należy przewidzieć oddzielne pomieszczenie sanitarne dla kobiety, - wysokość pomieszczeń higieniczno-sanitarnych min 2,5 m, - szerokość przejść pomiędzy dwoma rzędami szafek odzieżowych min 1,5 m, szerokość przejść pomiędzy rzędem szaf a ścianą min 1,1 m, - pomieszczenia zaplecza socjalno-sanitarnego wyposażone w odpowiednią wentylację, oświetlenie naturalne i sztuczne, z możliwością podłączenia do zasilania w ciepłą i zimną wodę oraz ogrzewania elektrycznego jak również do odprowadzenia kanalizacji sanitarnej, - w obiekcie należy przewidzieć trzy oddzielne pomieszczenia biurowe dla pracowników biurowych w tym dwa pomieszczenia o powierzchni min 20 m2 i jedno o powierzchni min 30 m2. Wyposażenie pomieszczeń biurowych w biurka, szafy, krzesła, stoły - należy do Zamawiającego, - wszystkie pomieszczenia należy połączyć systemem komunikacji wewnętrznej bez konieczności wychodzenia na zewnątrz, - powierzchnia przeznaczona do zabudowy to ok. 300 m2 (10x30 m) posiadająca instalację wodociągową , kanalizację sanitarną oraz doprowadzenie instalacji elektrycznej, - Wykonawca zamówienia dostarczy zespół kontenerów, zmontuje je w obiekt spełniający powyższe warunki oraz dokona podłączenia instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz zasilania elektrycznego. 3. Oferta powinna być przygotowana w opcji dzierżawy obiektu z możliwością odkupu dowolnej ilości modułów kontenerowych po zakończeniu okresu dzierżawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 9 000,00 PLN (słownie; dziewięć tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym; o realizację zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na dostawie i montażu obiektu kontenerowego z pomieszczeniami socjalno biurowymi. Zamówienie to może być zrealizowane jako dostawa (sprzedaż) lub usługa (dzierżawy). Zamówienia winny być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów - spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 do oferty), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykaz usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z pkt 2. rozdz. V SIWZ, - (Załącznik nr 2 do oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze zostały wykonane należycie. 4)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego spełnienie wymagań wynikających z SIWZ rozdz. III. Przedmiot zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty stanowiące ofertę: 1)Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (Załącznik nr 3 do oferty), 2)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4)Dowód wpłaty wadium (zgodnie z rozdz. X. SIWZ) 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt.2), rozdz. VI. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.