To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Krynica-Zdrój: Wyposażenie wnętrz poddanych remontowi i przebudowie w ramach zadania Modernizacja południowego skrzydła budynku Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 314470 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227560 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie wnętrz poddanych remontowi i przebudowie w ramach zadania Modernizacja południowego skrzydła budynku Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 6 pakietów asortymentowych, które stanowią odrębne części zamówienia: PAKIET I - Meble - dostawa i montaż PAKIET II - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż PAKIET III - Pościel, bielizna pościelowa, materace, ręczniki- dostawa PAKIET IV - Dywany i chodniki - dostawa i montaż PAKIET V - Firany, zasłony, karnisze, narzuty - dostawa i montaż PAKIET VI - Sprzęt RTV, aparaty telefoniczne- dostawa i montaż 2. Asortyment, ilości i inne dane techniczne są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie mebli (nowych), pozostałego wyposażenia i wszystkich elementów wystroju wnętrz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawienie i wypoziomowanie mebli i wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach; usuniecie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.) 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.53.10.00 - Dywany 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 44.11.58.10 - Karnisze do zasłon i żabki 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - Meble - dostawa i montaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH SOLIDNI SP. Z O.O., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339488,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219899,40
Oferta z najniższą ceną: 219899,40 / Oferta z najwyższą ceną: 392923,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64001,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65196,75
Oferta z najniższą ceną: 65196,75 / Oferta z najwyższą ceną: 80262,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - Pościel, bielizna pościelowa, materace, ręczniki- dostawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENA Anna Kapka, ul. Przy Rynku Wełnianym 13/2, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67977,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34972,59
Oferta z najniższą ceną: 34972,59 / Oferta z najwyższą ceną: 46147,65
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET IV - Dywany i chodniki - dostawa i montaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH SOLIDNI SP. Z O.O., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20127,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22095,72
Oferta z najniższą ceną: 22095,72 / Oferta z najwyższą ceną: 22095,72
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V - Firany, zasłony, karnisze, narzuty - dostawa i montaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BTH Solidni Spółka z o. o., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Wrocław, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67376,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47767,05
Oferta z najniższą ceną: 32278,28 / Oferta z najwyższą ceną: 47767,05
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI - Sprzęt RTV, aparaty telefoniczne- dostawa i montaż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54292,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69261,30
Oferta z najniższą ceną: 69261,30 / Oferta z najwyższą ceną: 110208,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z terenu Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- "Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju"
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla miejsc doraźnego schronienia dla ludności
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





