eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup urządzeń wielofunkcyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Katowice: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 3141 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247853 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych. 2. kody CPV: 30 23 21 10-8 Drukarki laserowe, 30 10 00 00-0 maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 3. Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 3.1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 3.2. Załącznik nr 2 - Projekt Umowy 3.3. Załącznik nr 3 - Formularz cenowy - specyfikacja urządzeń wielofunkcyjnych 3.4. Załącznik nr 4 - Protokoły odbioru 3.5. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanych urządzeń 3.6. Podane parametry w załączniku nr 3 do SIWZ są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń o wyższych parametrach technicznych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów eksploatacyjnych o niższych parametrach np. bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 300 000 stron A4 na jednym urządzeniu - w tym wypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia w którym standardowy bęben wystarcza na wydruk 100 000 stron w tym wypadku Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość bębnów niezbędną do wydrukowania 300 000 stron. 4 Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie podaną przez Zamawiającego na otwarciu ofert, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza wynika z potrzeb Zamawiającego. 5 Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji urządzeń. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji urządzeń 6 Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć do 31.03.2015r. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 7 Miejscem dostawy będzie pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 Wydział Teleinformatyki budynek E. 8 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. 9 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy posiadały deklarację zgodności CE 10 Zamawiający wymaga, aby urządzenia określone w Załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji 11 Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji wskazanego w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji. Zamawiający wymaga by okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące i maksimum 36 miesięcy na urządzenia wielofunkcyjne i 36 miesięcy na materiały eksploatacyjne. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. 12 Zamawiający wymaga, aby urządzenia określone w Załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji posiadały indywidualną gwarancję producenta urządzeń i oświadczenia, że odpowiednie dokumenty gwarancyjne producenta Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. 13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego asortymentu określonego w załączniku nr 3 do SIWZ i bezzwłocznej ich wymiany na wolny od wad. 14 Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii urządzeń wyposażonych w dysk twardy w okresie gwarancji, uszkodzony dysk będzie pozostawał u Zamawiającego oraz, że Wykonawca dostarczy nowy dysk w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 15 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanych urządzeń jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji asortymentu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. 16 Dostawy za zgodą Zamawiającego mogą być realizowane przez Wykonawcę w transzach. 17 Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 18 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.10.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus s.a., ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192747,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175213,50

  • Oferta z najniższą ceną: 175213,50 / Oferta z najwyższą ceną: 252424,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.