eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Kodrąb: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2
Numer ogłoszenia: 314110 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270620 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kodrębie, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, woj. łódzkie, tel. 044 6819317, 6819325, faks 044 6819317, 6819325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 8 części obejmujących: Część I , Zakup mebli i wyposażenia. Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część II , Zakup wyposażenia wypoczynkowego. Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część III , Zakup mebli do wyposażenia szatni. Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część IV , Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część V , Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć. Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VI , Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu. Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VII , Zakup sprzętu ICT. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VIII , Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Dostawy należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie. Wartość poszczególnych części nie przekracza kwoty, o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp. Niniejsze dostawy są częścią zamówienia wynikającą z dostaw realizowanych w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt został dofinansowany w ramach: Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca dostarczy meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do przedszkola- powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp.). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta), 2) oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (pozycje zawarte w formularzu ofertowym zamówione będą zrealizowane w zmniejszonej ilości). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, Wykonawca zapłaci za faktycznie otrzymane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (zamówienie obejmie tylko pozycje zawarte w formularzu ofertowym w zwiększonej ilości). Wykonawca zobowiązany jest je dostarczyć zamawiającemu na takich samych warunkach jak przedmiot zamówienia. Ewentualne zwiększenia lub zmniejszenia będą uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem umowy i zostaną już ujęte w Załączniku nr 1 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne 35.11.13.00 - Gaśnice 39.71.34.30 - Odkurzacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa jest realizowana w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALBIT Andrzej Kończyk, ul. Zwycięzców 26, 78-480 Barwice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20517,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20517,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22165,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wyposażenia wypoczynkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46 a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2004,07

  • Oferta z najniższą ceną: 2004,07 / Oferta z najwyższą ceną: 4203,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup mebli do wyposażenia szatni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46 a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1382,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1382,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46 a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14631,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10973,17

  • Oferta z najniższą ceną: 10973,17 / Oferta z najwyższą ceną: 12394,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46 a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11953,66

  • Oferta z najniższą ceną: 11953,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11953,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUH PŁOMEX Paweł Hałaczkiewicz, ul. Cmentarna 29, 98-330 Pajęczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 730,20

  • Oferta z najniższą ceną: 730,20 / Oferta z najwyższą ceną: 894,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zakup sprzętu ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro-media Katarzyna Zwolińska, ul. Michałowskiego 10, 42-224 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17300,81

  • Oferta z najniższą ceną: 17300,81 / Oferta z najwyższą ceną: 20577,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUH PŁOMEX Paweł Hałaczkiewicz, ul. Cmentarna 29, 98-330 Pajęczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1324,02

  • Oferta z najniższą ceną: 1324,02 / Oferta z najwyższą ceną: 2113,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.