eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Kodrąb: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2
Numer ogłoszenia: 270620 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kodrębie , ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, woj. łódzkie, tel. 044 6819317, 6819325, faks 044 6819317, 6819325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kodrab.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 8 części obejmujących: Część I , Zakup mebli i wyposażenia. Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część II , Zakup wyposażenia wypoczynkowego. Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część III , Zakup mebli do wyposażenia szatni. Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część IV , Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część V , Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć. Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VI , Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu. Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VII , Zakup sprzętu ICT. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Część VIII , Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych. W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7. Dostawy należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie. Wartość poszczególnych części nie przekracza kwoty, o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp. Niniejsze dostawy są częścią zamówienia wynikającą z dostaw realizowanych w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt został dofinansowany w ramach: Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wartość poszczególnych części nie przekracza wartości o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp. Wykonawca dostarczy meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających do przedszkola- powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp.). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta), 2) oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (pozycje zawarte w formularzu ofertowym zamówione będą zrealizowane w zmniejszonej ilości). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, Wykonawca zapłaci za faktycznie otrzymane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (zamówienie obejmie tylko pozycje zawarte w formularzu ofertowym w zwiększonej ilości). Wykonawca zobowiązany jest je dostarczyć zamawiającemu na takich samych warunkach jak przedmiot zamówienia. Ewentualne zwiększenia lub zmniejszenia będą uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem umowy i zostaną już ujęte w Załączniku nr 1 do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 32.32.13.00-2, 35.11.13.00-8, 39.71.34.30-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kodrab.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa jest realizowana w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup mebli i wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia wypoczynkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup mebli do wyposażenia szatni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup sprzętu ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.