Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Lublin: BZP/PN/40/2008 - Dostawa mebli dla Politechniki
Numer ogłoszenia: 313999 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/40/2008 - Dostawa mebli dla Politechniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla Politechniki. Zadanie 1 Dostawa mebli (szafka biurowa lewa 3szt., szafka biurowa prawa 3szt., stolik okolicznościowy 1szt., biurko 1szt., stolik mobilny 1szt.) dla Katedry Podstaw Konstrukcji Maszyn, zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.Zamawiający sam złoży meble, z dostarczonych części. Zadanie 2 Dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja -rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (biurko komputerowe z wysuwaną półką na klawiaturę 1szt., biurko komputerowe bez półki na klawiaturę 1szt., półokrągła dostawka do biurka 2szt., biurko dwuosobowe z wysuwaną półką na klawiaturę i ścianami działowymi 7szt., biurko komputerowe z wysuwaną szufladą i kontenerem na jednostkę komputerową 1szt., szafka na jednostkę komputerową, ruchoma 2szt., szafka ścienna wisząca otwarta 1szt., szafka ruchoma z trzema szufladami 2szt., szafa aktowa 1 szt., szafa aktowa zamykana z pięcioma półkami 5szt., szafa aktowa z 3 półkami zamykana 2szt., krzesło szkolne na stelażu metalowym 15szt., krzesło konferencyjne 22szt., krzesło biurowe z podłokietnikami 2szt., krzesło komputerowe obrotowe z podłokietnikami 3szt.) Zadanie 3. Dostawa mebli dla Politechniki: Dostawa i montaż mebli dla Katedry Automatyzacji i Wydziału Elektrotechniki i Informatyki zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (krzesło typu ISO 20szt., regał aktowy z drzwiami przesuwnymi 3szt., szafa ubraniowa z drzwiami przesuwnymi 1szt., nadstawka aktowa z drzwiami przesuwnymi 4szt, krzesło 5szt, fotel gabinetowy, tapicerowany 7szt. Szczegółowy opis zadań: Gwarancja: minimum 24 miesiące Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy Harmonogram dostaw: szczegółowy terminarz i harmonogram dostaw do uzgodnienia z Zamawiającym. Przed podpisaniem umowy przedstawienie projektu mebli i kolorystyki przedstawicielom Zamawiającego do akceptacji. Szafy oraz regały muszą być zmontowane (skręcone) dopiero po ustawieniu w pokojach biurowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie z art. 22 i 24, 3. Oświadczenie o podwykonawstwie, 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A /5
20-618 Lublin
fax: (81) 538 43 72.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin fax: (81) 538 43 72.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie 2 finansowane w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja - rozwó potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-108/08-00.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych i toaletowych
- Usługa druku, oprawy i dostawy książek do Wydawnictwa UMCS
- Realizacja usług badawczych
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego
- Dostawa wyposażenia konstrukcyjnego oraz peryferii dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem gablot i krzeseł dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- 27/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa mebli dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na 2025 rok
- "Utworzenie Klubu "Senior+" w miejscowości Czchów ul. Trawniki 53"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.