Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-10
Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Manicure - pedicure i stylizacja paznokci dla 16 osób w jednej 16 - to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 313914 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Manicure - pedicure i stylizacja paznokci dla 16 osób w jednej 16 - to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Manicure - pedicure i stylizacja paznokci dla 16 osób w jednej 16 - to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 1.2. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 1.3. Program powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych- ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami ) oraz o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315 ) powinien zawierać w szczególności: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1.4. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać co najmniej 60 godzin, w tym egzamin końcowy przeprowadzany przez Wykonawcę. Przyjmuje się, że: - jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, - jedna godzina zajęć z praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy 1.5. Program powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku manikiurzystki, - przygotowanie stanowiska pracy do manicuru, - budowa i choroby dłoni i paznokci, - manicure biologiczny, mechaniczny i frezarkowy, - zabiegi na dłonie z maskami i parafiną, - zakończenie zabiegu, technika malowania paznokci, - przygotowanie stanowiska pracy do pedicuru i higiena pracy pedicurzystki, - choroby paznokci i stóp, - pedicure kosmetyczny oraz praca z wykorzystaniem frezarki, - zabiegi na stopy z maskami i parafiną, - sposoby i zasady przedłużania paznokci, - przygotowanie naturalnej płytki paznokcia do przedłużenia, - przedłużanie, modelowanie i stylizacja paznokci za pomocą żelu na tipsie i formie np. frencz, - zdobienia kolorowym żelem i akrylem, zatapianie ozdób, - praca z frezarką przy przedłużaniu paznokci i uzupełnianiu. Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy podać szczegółowe treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 1.6. Szkolenie ma na celu uzyskanie przez uczestników niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych w zakresie wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych manicure i pedicure oraz stylizacji paznokci. 1.7. Absolwent szkolenia powinien potrafić w szczególności: a)wykonywać przedłużenia paznokci, b)robić zdobienia paznokci u rąk i stóp, c)znać podstawowe metody pielęgnacji i stylizacji paznokci. 1.8. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze. 1.9. Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 11 dni roboczych. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia ma wynosić co najmniej sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin zegarowych. Czas realizacji ma to być faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny zakończenia łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. 1.10. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych tj. w pomieszczeniu/ach posiadającym/ych odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, odpowiednio wyposażonym/ych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. 1.11. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p. poż. 1.12.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b)protokół z egzaminu, c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 1.13. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę,posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 1.14. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: a)zeszyt, b)długopis, c)skrypt lub podręcznik, Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg 1.15. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ. 1.16. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu końcowego ze zdobytej wiedzy. 1.17. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia efektów szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 1.18. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 1.19. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu końcowego zgodnego z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ) oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS ), - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy ; zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci oraz szkolenia zawierające w programie min. 30 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne z zakresu manicure - pedicure i stylizacji paznokci. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej: a)wykształcenie średnie związane z przedmiotem zamówienia lub wykształcenie średnie i ukończony kurs kierunkowy, b)ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Ponadto minimum jedna ze wskazanych osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - uczestniczyła w realizacji szkolenia grupowego, dla co najmniej 10 osób o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia tj. : Manicure - pedicure i stylizacja paznokci lub w szkoleniu zawierającym w programie min. 30 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne z zakresu manicure - pedicure i stylizacji paznokci, w pozaszkolnej formie kształcenia jako wykładowca lub co najmniej jeden z wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez co najmniej rok wykonywał bądź wykonuje zawód kosmetyczki lub zawód instruktora lub nauczyciela lub wykładowcy przedmiotu związanego z pielęgnowaniem dłoni - manicure i stóp - pedicure. 1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia. Na jednego uczestnika szkolenia Wykonawca musi zapewnić jedno stanowisko szkoleniowe. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych tj. zapewnić samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz swobodny dostęp do odpowiednich narzędzi, preparatów i materiałów - w tym do sterylizacji - niezbędnych do wykonywania wszystkich zabiegów przewidzianych w programie szkolenia. Wykonawca musi zapewnić narzędzia, materiały i preparaty dla każdego z uczestników szkolenia w ilościach niezbędnych do pełnego zrealizowania programu szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia ma mieć zapewnione oddzielne materiały, preparaty konieczne do wykonywania wszystkich przewidzianych programem szkolenia zabiegów. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia, w granicach administracyjnych Miasta Olkusza Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie , dla wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Wpis do rejestru lub zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i 6.1.3 SIWZ składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, odbytych kursów kierunkowych oraz posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów oraz ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w niniejszym zamówieniu. Kadra uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ. Ponadto należy złożyć CV wykładowców, ksero świadectw, dyplomów potwierdzających posiadanie min. wykształcenia średniego związanego z przedmiotem zamówienia lub ksero certyfikatów, dyplomów potwierdzających ukończenie kursów kierunkowych oraz ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu. Nie należy wymieniać narzędzi, urządzeń i sprzętu, który nie ma bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na wyposażeniu bazy lokalowej. 3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia: Manicure - pedicure i stylizacja paznokci oraz szkolenia zawierające w programie min. 30 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne z zakresu manicure - pedicure i stylizacji paznokci. Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez osobę uprawnianą. Należy dołączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówień od co najmniej jednego Zamawiającego, u którego Wykonawca realizował zamówienia( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 6.1. Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2.SIWZ - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.3. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu pok. nr 8 Sekretariat
ul. Minkiewicza 2
32- 300 Olkusz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu pok. nr 8 Sekretariat ul. Minkiewicza 2 32- 300 Olkusz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu"- II postępowanie
- Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
- Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta i Gminy Olkusz cz2
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji (ZRID) dla zadania: "Budowa ulicy Witosa w Olkuszu."
- Modernizacja chodnika na łączniku między ul. Dworską a ul. Piłsudskiego w Olkuszu
- Utwardzenie terenu przy drodze usytuowanej na działce nr 3999/20 i 4001/18 w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń online dla kadry Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych oraz wyjazdowych w ramach programu rozwojowego ZS w Serokomli oraz Szkoły Podstawowej w Krzówce "AKTYWNE WAKACJE"
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Przeprowadzenie szkolenia pn."Prawo jazdy kat. D wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną lub kwalifikacją wstępną uzupełniającą przyspieszoną do kat. D, D+E, D1, D1+E"
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej oraz aktualizacja polityki ryzyk i RODO dla Gminy Łapanów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.