Ogłoszenie z dnia 2005-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Geodezji,Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, do kontaktów: w sprawach technicznych: z-ca Dyrektora - Janusz Woźniak, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272100, fax 071 3272350, e-mail: sekretariat@zgkikm.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa, tj.: - założenie ewidencji budynków i lokali, - aktualizacja użytków gruntowych, - pomiar pomników przyrody. Zamówienie jest podzielone na 7 zadań (części). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: netto: 3 278 688,52 PLN - 810 192 euro (brutto: 4 000 000,00 PLN) szacunkowa wartość części zamówienia będących przedmiotem niniejszego przetargu: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.04.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część I - 3 500,00 PLN część II - 4 100,00 PLN część III - 5 700,00 PLN część IV - 3 900,00 PLN część V - 3 900,00 PLN część VI - 4 800,00 PLN część VII - 4 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem zamawiający żąda następujących dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia), 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia), 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt. 5 rozporządzenia), 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt. 6 rozporządzenia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 5 i 6 rozporządzenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 2 ust. 1 oraz w par. 1 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, a także będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 ust. 1 i 2 Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2000 roku nr 100 poz. 1086 z późn. zm.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 ust.1i 2 Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2000 roku nr 100 poz. 1086 z poź. zm.) 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 12:30, Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 417 (IV piętro).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 1 (część 1). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 2 (część 2). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 3 (część 3). 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 4 (część 4). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 5 (część 5). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 6 (część 6). 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla działek położonych w obrębach dawnej dzielnicy Fabryczna miasta Wrocławia, z wyłączeniem działek komunalnych i Skarbu Państwa w zakresie objętym zadaniem nr 7 (część 7). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej dla wykonania instalacji elektrycznych, wentylacji i chłodzenia w budynku MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.