eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaZakup wraz z dostawą endoprotez, mieszalników próżniowych oraz systemu do autologicznej retransfuzji krwi dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Krynica: Zakup wraz z dostawą endoprotez, mieszalników próżniowych oraz systemu do autologicznej retransfuzji krwi dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 313737 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą endoprotez, mieszalników próżniowych oraz systemu do autologicznej retransfuzji krwi dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą endoprotez, mieszalników próżniowych i systemu autologicznej retransfuzji krwi dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zamówienia składa się z 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177, z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późn. zm.), określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotów w ilości 70 % wartości umowy określonej w załączniku nr 3 do SIWZ - FORMULARZ ASORTYEMNTOWO - CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, co może być spowodowane brakiem potrzeby zabezpieczenia jednostki w dane przedmioty. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na całe poszczególne pakiety w tym: - Pakiet nr 1 - Bezcementowa, anatomiczna endoproteza stawu biodrowego. - Pakiet nr 2 - Cementowa endoproteza stawu biodrowego. - Pakiet nr 3 - Endoproteza cementowa stawu kolanowego. Ilość pakietów oferowanych przez Wykonawcę w postępowaniu jest dowolna Zamawiający nie określa minimalnego ani maksymalnej ilości pakietów, w których Wykonawca może złożyć ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium ( wszystkie pakiety) w wysokości: 7 760,00 zł. Wadium częściowe (na poszczególne pakiety) wynosi: Pakiet 1 - 2 900,00 zł Pakiet 2 - 1 500,00 zł Pakiet 3 - 3 360,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) : Kredyt Bank o - Nowy Sącz filia nr 2 w Krynicy-Zdroju 94 1500 1559 1215 5003 3491 0000 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na - zakup wraz z dostawą endoprotez, mieszalników próżniowych oraz systemu do autologicznej retransfuzji krwi dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy nr SPZOZ-KA-271-21-08. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości na dany pakiet, dopuszczonej formie i na wymagany czasokres, będzie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. ! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, poprzez wskazanie powyższego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 4.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy endoprotez. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością min. 5 dostaw o wartości złożonej przez niego oferty (łączna wartość oferty na wszystkie pakiety oferowane przez Wykonawcę). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 30 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.a i 4.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 niniejszej SIWZ. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż na dzień w którym upłynął termin składania ofert. 4) Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. 5) Nie złożenie pełnomocnictw, oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2 do siwz). b) Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców pakietów -min. 5 dostaw); z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - min, 5 dokumentów. 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do siwz). b) Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli ten wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytowa w wysokości co najmniej 30 000,00 zł. 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 4.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do siwz), b) Oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, (wzór oświadczenia zał. nr 2 do siwz), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Koncesje, zezwolenie, licencję lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. f) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym pełnomocnictwem). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c), d), g) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. pkt. f - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Jeśli wykonawcą jest spółką cywilną, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego spółka cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 5. Dokumenty i oświadczenia jakie maja dostarczyć (dołączyć do oferty) Wykonawcy potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. a) materiały (np. katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne itp.) zawierające informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych i charakterystyce oferowanych wyrobów medycznych dla potwierdzenia i udokumentowania spełnienia wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. b) Dokumenty dopuszczające zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. 93 z 2004 r. poz. 896, c) Dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, według zapisów umieszczonych w formularzu asortymentowo-cenowym dla każdego pakietu (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do przedstawienia próbek asortymentu w sytuacji wątpliwości co do zgodności przedmiotu zamówienia z zapisami SIWZ na etapie badania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój Budynek Administracji - Sekcja Zamówień Publicznych pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój Budynek Administracji - Sekretariat pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezcementowa, anatomiczna endoproteza stawu biodrowego (metal-polietylen) - 30 szt. Szczegółową wielkość i zakres zamówienia zawiera załacznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cementowa endoproteza stawu biodrowego - 30 szt. Szczegółową wielkość i zakres zamówienia zawiera załacznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa stawu kolanowego, anatomiczna, kłykciowa - 30 szt. Szczegółową wielkość i zakres zamówienia zawiera załacznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.