Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-05
Rzeszów: Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej
Numer ogłoszenia: 3136 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zwanym dalej usługą, jest świadczenie usług polegających na aprobacie skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.3.1. Część I - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych i dzieci pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części I obejmuje maksymalną ilość 15 000 sztuk skierowań. 3.3.2. Część II - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części II obejmuje maksymalną ilość 15 000 sztuk skierowań. 3.4. Szczegółowe prawa i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 581 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą o świadczeniach zdrowotnych, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową ( Dz. U. z 2011 r. Nr 142, poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 3.3.1. i 3.3.2. 3.7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 10 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego, albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowanie o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełniania lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) opiniowania pod względem medycznym zwrotów skierowań dokonywanych z przyczyn medycznych na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową, h) opiniowania pod względem medycznym zakwestionowanej przez Świadczeniobiorców, dokonanej kwalifikacji leczenia uzdrowiskowe albo rehabilitacji uzdrowiskowej, i) udzielania wyjaśnień w ilości 3 godzin raz w tygodniu, w dzień roboczy Świadczeniobiorcom w siedzibie Zamawiającego w zakresie leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują bądź będą dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że osoby te legitymują się: a) prawem wykonywania zawodu lekarza, b) specjalizacją w zakresie balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizacją w dziedzinie rehabilitacji medycznej ( specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją w zakresie balneologii i medycyny fizykalnej ), c) co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym, to jest pracy jako lekarz specjalista w zakresie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej (specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją w zakresie balneologii i medycyny fizykalnej ) i przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
d) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z - załącznikiem nr 8 do SIWZ lub inny dokument ( np. umowa, itp.), z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego wyrażające w sposób jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o zmówienie odpowiedniego zasobu. Zobowiązanie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Wykaz, o którym mowa w pkt.7.1.b) SIWZ musi być podpisany przez Wykonawcę. e) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, f) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamawiania, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, podmioty te traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia
Podkarpacki Oddział Wojewódzki
ul. Zamkowa 8
35- 032 Rzeszów
tel. 017 86 04 100
fax: 017 86 04 228
www.nfz-rzeszow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2016 godzina 09:00, miejsce: 11.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8 , pok. 1- kancelaria ogólna- przyjmowanie dokumentów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych i dzieci pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części I obejmuje maksymalną ilość 15 000 sztuk skierowań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 581 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą o świadczeniach zdrowotnych, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową ( Dz. U. z 2011 r. Nr 142, poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 3.3.1. i 3.3.2. 3.7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 10 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego, albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowanie o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełniania lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) opiniowania pod względem medycznym zwrotów skierowań dokonywanych z przyczyn medycznych na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową, h) opiniowania pod względem medycznym zakwestionowanej przez Świadczeniobiorców, dokonanej kwalifikacji leczenia uzdrowiskowe albo rehabilitacji uzdrowiskowej, i) udzielania wyjaśnień w ilości 3 godzin raz w tygodniu, w dzień roboczy Świadczeniobiorcom w siedzibie Zamawiającego w zakresie leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części II obejmuje maksymalną ilość 15 000 sztuk skierowań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 581 z późn. zm. ) zwaną dalej ustawą o świadczeniach zdrowotnych, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową ( Dz. U. z 2011 r. Nr 142, poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 3.3.1. i 3.3.2. 3.7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 10 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego, albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowanie o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełniania lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) opiniowania pod względem medycznym zwrotów skierowań dokonywanych z przyczyn medycznych na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową, h) opiniowania pod względem medycznym zakwestionowanej przez Świadczeniobiorców, dokonanej kwalifikacji leczenia uzdrowiskowe albo rehabilitacji uzdrowiskowej, i) udzielania wyjaśnień w ilości 3 godzin raz w tygodniu, w dzień roboczy Świadczeniobiorcom w siedzibie Zamawiającego w zakresie leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenia - 20
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników ( przeciwciało poliklonalne anty-CDK9) potrzebnych do Interdyscyplinarnego Centrum Badań Przedklinicznych i Klinicznych
- Remont pomieszczeń Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Usługa przeprowadzenia badania "Perspektywa deinstytucjonalizacji usług społecznych na poziomie władz podkarpackich gmin i powiatów
- Remont budynków nr 1, 10, 11 na kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie
- "Sprzedaż i dostawa materiałów papierniczych dla Drukarni Uniwersytetu Rzeszowskiego"
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Prowadzenie specjalistycznej terapii logopedycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
więcej: Usługi analizy medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.