Ogłoszenie z dnia 2005-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 77 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym, w podziale na 10 części. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 2.867 sztuk lokali Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, do kontaktów: Barbara Batko - Kierownik Zespołu ds. Zamówień Publicznych ZBK - w sprawie procedury pzetargowej Helena Sawczak - Gł. Specjalista w Zespole ds. Sprzedaży Lokali i Garaży - tel. 431-14-67 - w sprawie przedmiotu zamówienia, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6168450, 6168451, fax 012 6168407, e-mail: batkoba@um.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, stanowisko 4,5,6, Barbara Batko - Kierownik Zespołu ds. Zamówień Publicznych, ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 616-84-50, fax 616-84-07, e-mail: batkoba@um.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 77 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym, w podziale na 10 części. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 2.867 sztuk lokali. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 77 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym, w podziale na 10 części. W ramach zamówienia nalezy wykonać inwentaryzacje 2.867 sztuk lokali. W ramach inwentaryzacji należy: 1) wykonać inwentaryzacje: a) pojedynczych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, bez wzgledu na ich status prawny, w celu uzyskania zaświadczeń o ich samodzielności, b) pojedynczych lokali użytkowych, bez względu na ich status prawny, w celu uzyskania zaśwaidczeń o ich samodzielności, 2) nanieść na rzutach kondygnacji budynków: a) wyniki inwentaryzacji, o których moiwa w pkt 1 lit. a) i b), b) części spólne z określeniem ich powierzchni (metrażu). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Kraków. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 77 budynków w podziale na 10 części. W ramach zamówienia nalezy wykonać inwentaryzacje 2.867 sztuk lokali. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia w trybie art. 67ust.1, pkt6 uPzp. Uwaga! W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5130.00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktura za wykonane prace zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty przyjęcia jej przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 173, poz. 1807 z 2004 r. ze zm), b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania oraz ważne zaświadczenie potwierdzające o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 budynków, UWAGA: W przypadku Konsorcjum warunek będzie spełniony, jeżeli każdy z członków konsorcjum przewidziany do wykonania dokumentacji inwentaryzacyjnej wykaże się wykonaniem takiej dokumentacji dla co najmniej 3 budynków d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, f) spełniają dodatkowe wymagania z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny (odzwierciedlający rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny) odpis z właściwego rejestru dla Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania, osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz ważne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dokumentacji inwentaryzacyjnej co najmniej 3 budynków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 75/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie zamawiającego lub zamawiający prześle wykonawcy SIWZ za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 11:00, ZBK, ul. Wielopole 17A, Vp. pok. 503.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 8 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 325 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 8 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 325 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 233 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 233 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 300 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 300 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 9 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 310 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 9 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 310 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 8 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 300 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 8 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 300 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 11 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 301 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 11 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 301 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 15 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 284 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 15 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 284 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 10 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 281 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 10 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 281 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 2 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 304 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 2 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 304 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 2 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 229 sztuk lokali. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 2 budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym. W ramach zamówienia należy wykonać inwentaryzacje 229 sztuk lokali. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
- (DFP.271.98.2025.BM) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Zakup zestawów do nauczania hybrydowego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "2- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynku SP w Gowarczowie, świetlicy w Morzywole i Kupimierzu, budynku oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.