eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH DO NICH PRZYLEGŁYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁ GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH -REJON GLIWICE, BIELSKO-BIAŁA,TARNOWSKIE GÓRY,RYBNIK,KATOWICE



Ogłoszenie z dnia 2005-06-30

POZYCJA 31363

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH DO NICH PRZYLEGŁYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁ GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH -REJON GLIWICE, BIELSKO-BIAŁA,TARNOWSKIE GÓRY,RYBNIK,KATOWICE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, do kontaktów: Iwona Nastała tel.(032)257-62-96, ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2576340, fax 032 2575585, e-mail: nz.katowice@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH DO NICH PRZYLEGŁYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁ GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH -REJON GLIWICE, BIELSKO-BIAŁA,TARNOWSKIE GÓRY,RYBNIK,KATOWICE. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: -utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych budynków mieszkalnych takich jak klatki schodowe, korytarze, pralnie, suszarnie, strychy i ciągi komunikacyjne piwnic, kabin dźwigowych poprzez: zamiatanie, ścieranie kurzy, mycie okien, mycie drzwi wejściowych, zmywanie ścian (lamperie, ściany szklane, glazura), mycie parapetów, wycieranie kurzy z parapetów, poręczy, tablic ogłoszeniowych i skrzynek na listy, inne wyszczególnione w zestawieniach szczegółowych. -w okresie zimowym podczas występowania opadów śniegu i gołoledzi utrzymanie ciągów pieszych i dróg komunikacyjnych poprzez usuwanie śniegu każdorazowo po opadach i lodu oraz posypywanie piaskiem. -Koszenie trawy i obcinanie żywopłotów ( grabienie, sprzątanie, wywożenie skoszonej trawy i obciętego żywopłotu) -utrzymanie porządku i czystości w budynkach biurowych oraz na terenie do niego przyległym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zad. nr 1 -Gliwice , Pyskowice,Zad.2 -Bielsko,Zywiec,Tychy,Zebrzydowice,Pszczyna,Chełm Sl,Czechowice-Dziedzice Zad.3-Tarnowskie Góry,Bytom,Chorzów,Nakło,Zad4-Zory,Chałupki,Nędza,Zad.5Katowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH I BIUROWYCH O ŁĄCZNYCH POWIERZCHNIACH: Powierzchnia wewnętrzna - pomieszczenia ogólnodostępne-mieszkalne 3193,35m2,biurowe-873,09m2 Powierzchnia wewnętrzna - klatki schodowe -mieszkalne 8832,11m2, biurowe-531,24m2 Powierzchnia zewnętrzna latem- mieszkalne 33357,6m2, biurowe-432m2 Tereny zielone latem - mieszkalne 17825,47m2 ,biurowe-0m2 Powierzchnia zewnętrzna zimą- mieszkalne 14022,9m2, biurowe-223,4m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3250 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniający następujące warunki dodatkowe wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia : Oferent przedłoży dodatkowe informacje tj: -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przygotowany poprzez wypełnienie -Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń dysponowanych przez firmę dla wykonania przedmiotowego zamówienia -Opis sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz rachunków zysków i strat - za okres 3 lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zyski, zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -Wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków : tak-nie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2005, godzina 10:00, Katowice ul.Dworcowa 3 pokój nr 310 (III piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.