Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Rzeszów: Usługa obsługi maszyn CNC w trakcie trwania szkoleń z zakresu programowania obrabiarek CNC w ramach Centrum Transferu Technologii.
Numer ogłoszenia: 313635 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa obsługi maszyn CNC w trakcie trwania szkoleń z zakresu programowania obrabiarek CNC w ramach Centrum Transferu Technologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. częściowe nr 1 Usługa obsługi frezarki CNC HAAS Mini Mill, Zad. częściowe nr 2 - Usługa obsługi tokarki CNC HAAS GT - 10, Zad. częściowe nr 3 - Usługa obsługi frezarki CNC EMCO MiniMill oraz tokarki EMCO Concept Turn 55 z układami sterowania Sinumerik 840D..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegającą na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie usługi Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 3 usług szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat o tematyce wskazanej w zał. nr 5 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ) oraz Wykazu Wykonanych usług (zał. nr 6 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. Forma dokumentów oryginały. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, wymaga się wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczącej tych podmiotów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagania dotyczące osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (operatorów) zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dołączonego do oferty (zał. nr 1 do SIWZ), Wykazu osób (zał. nr 7 do SIWZ) oraz oświadczenia (zał. nr 8 do SIWZ). Forma dokumentów oryginały. Forma dokumentów potwierdzających należyte wykonanie świadczonych usług oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Brak oświadczeń i wymaganych dokumentów będzie powodował wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie (zał. nr 8 do SIWZ) Oświadczenie, że osoby, które będa uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Centrum Transferu Technologii złożonego w ramach konkursu nr 14/POKL/8.1.1/2009, Poddziałanie nr 8.1.1, Działanie nr 8.1 Priorytet nr VIII PO KL. Numer identyfikacyjny KSI: WND-POKL.08.01.01-18656/09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa obsługi frezarki CNC HAAS Mini Mill.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opuis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa obsługi tokarki CNC HAAS GT-10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opuis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa obsługi frezarki CNC EMCO MiniMill oraz tokarki EMCO Concept Turn 55 z układami sterowania Sinumerik 840D..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opuis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa magazynu energii
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie II
- Dostawa zestawu do endoskopii funkcjonalnej nosa i zatok u dzieci (FESS).
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania strażackiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego dla ratowników i osób poszkodowanych: przewoźna kuchnia polowa oraz namiot stelażowy dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dronu wraz z przeszkoleniem użytkowników, dla potrzeb OSP w Mieście Jaśle
- Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej do 25 t klasa III z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.