eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinprzebudowa (odnowa) drogi krajowej 74 odc. Szczebrzeszyn-Klemensów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-14

POZYCJA 31347

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: przebudowa (odnowa) drogi krajowej 74 odc. Szczebrzeszyn-Klemensów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa (odnowa) drogi krajowej 74 odc. Szczebrzeszyn-Klemensów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. lubelskie, droga krajowa nr 74, odc. Szczebrzeszyn-Klemensów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa (odnowa) drogi krajowej 74 Kielce - Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski - Szczebrzeszyn - Zamość - Hrubieszów - Zosin - granica państwa na odcinku Szczebrzeszyn - Klemensów od km: 256+202,35 do km: 257+280,30, długości 1 077,95 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych, mostowych, sanitarnych i teletechnicznych. W ramach branży drogowej zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podbudów: z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, z gruntu stabilizowanego cementem, z betonu asfaltowego; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego i z SMA-4 cm, zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi, roboty wykończeniowe, urządzenia b. r., wyk. elementów ulic. Zakres robót branży mostowej polega na remoncie mostu przez rzekę Wieprz w km 80+252,50 w m. Klemensów oraz remoncie mostu przez rzekę Świnkę w km 80+675,40 w m. Bodaczów. Roboty branży teletecznicznej będą polegać na przebudowie i zabezpieczeniu kanalizacji telefonicznej kolidującej z przebudowywaną drogą. Roboty branży sanitarnej będa obejmować modernizację i rozbudowę kanalizacji deszczowej na odcinku Szczebrzeszyn-Klemensów-Bodaczów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 42.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne. 1)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1)Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na stanowiska: kierownika budowy, kierownika robót drogowych, kierownika robót mostowych, kierownika robót teletechnicznych, kierownika robót sanitarnych, którzy powinni posiadać uprawnienia budowlane odpowiednie dla każdej branży bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz powinni przynależeć do PIIB. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia w branży drogowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1). 2)Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować (przez dzierżawę lub najem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu podstawowego i jednostkami transportowymi, a w szczególności wymienionymi poniżej: -Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 60 t/h *) szt. 1, -Układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczone-go, z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy szt. 1, -Frezarka drogowa szt. 1, -Skrapiarka szt. 1, -Szczotka mechaniczna szt. 1, -Walce stalowe gładkie szt. 2, -Walce ogumione szt. 2, -Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego o ładowności min 10 t. szt. 3 *) Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka ( również zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki w warstwę nie powinien przekroczyć 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwier-dzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-asfaltowei i SMA, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również zachowany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczyć mieszankę mineralno-asfaltową i SMA o właściwych parametrach jakościowych z zaproponowanej wytwórni. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do labo-ratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2). 3)Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, o zakresie robót podobnym do niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3). 4) Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót b. drogowej. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców tylko w zakresie robót branży teletechnicznej, mostowej i sanitarnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał wyżej określone warunki ogólne i szczegółowe. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (\Potencjał kadrowy\), Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (\Potencjał techniczny\). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2) warunków szczegółowych. 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3) warunków szczegółowych - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 (\Doświadczenie zawodowe\). 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żadać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wersja elektroniczna SIWZ dostępna na stronie internetowej www.gddkia.gov.pl. Opłata: 800 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa cena dotyczy wersji papierowej SIWZ. SIWZ w wersji papierowej można otrzymać po przesłaniu pisemnego wniosku, należność można zapłacić w kasie, przelewem bankowym lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 11:00, GDDKiA O/Lublin, ul. Orodowa 21 p. 124.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Do dnia 31.10.2006 r. należy wykonać roboty bitumiczne. Zamawiajacy wymaga, aby roboty prowadzić na sieci dróg krajowych minimum 6 dni w tygodniu od świtu do zmroku. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.