eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku pozostałego dla szpitala w Pilchowicach postępowanie II, Nr spr 18/ZP/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Pilchowice: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku pozostałego dla szpitala w Pilchowicach postępowanie II, Nr spr 18/ZP/2011
Numer ogłoszenia: 313295 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 2356527 w. 972, faks 32 2356595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku pozostałego dla szpitala w Pilchowicach postępowanie II, Nr spr 18/ZP/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy między innymi: zestawy infuzyjnych do pomp infuzyjnych, systemu próżniowego do pobierania krwi, artykułów do spirometru, rękawic, masek ochronnych, akcesorii endoskopowych, sprzętu do ssaków próżniowych, zestawu do drenażu opłucnej, klisz RTG itp. Asortyment i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ilości podane w tym załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 32.35.41.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku wymaga wyłącznie oświadczeń. Sposób oceny na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala w Pilchowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa masek ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy masek ochronnych typu kaczy dziób, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednorazowych akcesorii endoskopowych (bronchoskopia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy jednorazowych sprzętów endoskopowych (bronchoskopowych), których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostaw sprzętu do ssaków próżniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy sprzętu do ssaków próżniowych, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy zestawu do drenażu opłucneej, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa Filmów do RTG - klisze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy filmów do RTG, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawów infuzyjnych do pompy infuzyjnej typu PLUS A+ firmy HOSPIRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy infuzyjnych do pompy infuzyjnej typu PLUM A+ firmy HOSPIRA, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy systemu próżniowego do pobierania krwi, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów do spirometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy artykułów do spirometrii, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy rękawic do podawania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy rękawic do podawania cytostatyków, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy kaniul donosowych do PORTI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dotyczy kaniul donosowych do PORTI, których właściwości i ilości podano w arkuszu asortymentowo-cenowym. Ilości podane w arkuszu są szacunkowe i mogą ulec zmianie podczas realizacji umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.