eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszUsługi pralnicze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Przasnysz: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 313040 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212950 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752 30 45, faks 0 29 752 30 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho - Usługi prania i czyszczenia na sucho. Znak postępowania DPS-ZG/343/05/2009. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem środków piorących i dezynfekcyjnych o nieniszczącym działaniu. Wykonawca dokonuje n/w czynności: 1. Pranie wodne (odzieży, bielizny, pościeli, kołder, obrusów, ścierek, ręczników, zasłon, firan i innych), dezynfekcja chemiczno - termiczna, prasowanie, maglowanie, suszenie i naprawy krawieckie wraz z transportem. 2. Własnymi urządzeniami. 3.Zakupuje na własny koszt: środki piorące, dezynfekujące oraz zapachowe. 4.Przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem. 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie trwania umowy zapewnić odbiór i przywóz prania dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek i w czwartek w godz. od 7,00 do 13,00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w dni wolne od pracy szczegółowy zakres będzie uzgadniany z 1-tygodniowym wyprzedzeniem. 6.Wykonawca odpowiada za rzeczy Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 7.Odbierane i dostarczane pranie będzie każdorazowo ważone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 8.Wykonawca rozlicza się z ilości pobranej bielizny, w przypadku wystąpienia braków Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uzupełnienia ich we własnym zakresie i na własny koszt. 9.Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, troczków, zszywanie rozdarć. 10.Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 48 godzin. 11.Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12.Wykonawca zapewni dostawę kwitariuszy (dowód dostawy). 13.Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji w związku z wykonywaniem w/w usługi. 14.Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia podana jest w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 120000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy POSTĘP Zakład Pracy Chronionej, ul. Energetyczna 14, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 94819.67
  • Oferta z najniższą ceną: 94819.67 oferta z najwyższą ceną: 144000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.