eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszUsługi pralnicze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Przasnysz: Usługi pralnicze.
Numer ogłoszenia: 212950 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752 30 45, faks 0 29 752 30 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho - Usługi prania i czyszczenia na sucho. Znak postępowania DPS-ZG/343/05/2009. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem środków piorących i dezynfekcyjnych o nieniszczącym działaniu. Wykonawca dokonuje n/w czynności: 1. Pranie wodne (odzieży, bielizny, pościeli, kołder, obrusów, ścierek, ręczników, zasłon, firan i innych), dezynfekcja chemiczno - termiczna, prasowanie, maglowanie, suszenie i naprawy krawieckie wraz z transportem. 2. Własnymi urządzeniami. 3.Zakupuje na własny koszt: środki piorące, dezynfekujące oraz zapachowe. 4.Przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem. 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie trwania umowy zapewnić odbiór i przywóz prania dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałek i w czwartek w godz. od 7,00 do 13,00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w dni wolne od pracy szczegółowy zakres będzie uzgadniany z 1-tygodniowym wyprzedzeniem. 6.Wykonawca odpowiada za rzeczy Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 7.Odbierane i dostarczane pranie będzie każdorazowo ważone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 8.Wykonawca rozlicza się z ilości pobranej bielizny, w przypadku wystąpienia braków Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uzupełnienia ich we własnym zakresie i na własny koszt. 9.Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, troczków, zszywanie rozdarć. 10.Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu 48 godzin. 11.Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12.Wykonawca zapewni dostawę kwitariuszy (dowód dostawy). 13.Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji w związku z wykonywaniem w/w usługi. 14.Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia podana jest w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.5 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - załącznik nr 5. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Formularz oferty - załącznik nr 1. - Wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będą stosowane przy realizacji zamówienia - załącznik nr 2. - Formularz cenowy - załącznik nr 3 - Podpisany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 4. - Pozytywną opinię właściwego Inspektora Sanitarnego w zakresie spełniania wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku, w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej w zakresie pralni (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz.1568 ze zm.) - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Ruda 1; 06-300 Przasnysz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat DPS, ul. Ruda 1; 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.