Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Warszawa: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10, obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Citi Handlowy położonego przy ul. Wolskiej w Warszawie, w okresie od 1.01.2009 do 31.12.2009
Numer ogłoszenia: 312607 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ochota , ul. Nowowiejska 37b, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8248386, faks 022 8248385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirochota.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10, obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Citi Handlowy położonego przy ul. Wolskiej w Warszawie, w okresie od 1.01.2009 do 31.12.2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Pływalni przy ul. Rokosowskiej 10, obiektu Hali Sportowej przy ul. Nowowiejskiej 37 b oraz obiektu przy ul. Usypiskowej 1 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota, położonych przy ul. Nowowiejskiej 37 B i ul. Rokosowskiej 10 do oddziału Banku Citi Handlowy położonego przy ul. Wolskiej 167 w Warszawie, w okresie od 1.01.2009 do 31.12.2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000 zł brutto(słownie: osiem tysięcy złotych) w jednej z poniższych form: 1.1 przez wpłacenie wymaganej kwoty wadialnej na konto zamawiającego nr: 54103015080000000550476037 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną rzez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy dołączyć do oferty) 1.2 przez złożenie w depozyt do kasy Zamawiającego oryginału poręczenia bankowego (w poręczeniu należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że poręczenie będzie wyegzekwowane lub wymagalne na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) lub oryginału poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału gwarancji bankowej (w gwarancji należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 1.4 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału gwarancji ubezpieczeniowej ( w gwarancji należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 1.5 przez złożenie w depozyt do kasy zamawiającego oryginału poręczenia udzielonego przez jeden z podmiotów, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) ( w poręczeniu należy wskazać Zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie Zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy) 2 Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 3 Oryginał wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. 4 Uwaga! Nie wolno oryginału wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia wpinać w ofertę - wadium dostarczyć do Zamawiającego odrębnie. 5 Brak wadium powoduje uznanie oferty za nieważną. 6 Wadium wniesione po terminie, w formie nieprzewidzianej ustawą lub niezgodnie z warunkami sformułowanymi w niniejszej SIWZ spowoduje uznanie oferty za nieważną 7 Okres ważności wadium liczony od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień 0) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8 W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść nowe wadium ważne przez okres przedłużenia terminu związania ofertą. 9 Wadium zostanie zwrócone w następujących przypadkach: 9.1 niezwłocznie po wygaśnięciu terminu związania ofertą, 9.2 niezwłocznie po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą, 9.3 niezwłocznie po wyborze oferty, na pisemny wniosek wykonawcy, którego oferty nie wybrano ( wniosek o zwrot wadium pozbawia Wykonawcę prawa do wniesienia protestu) 9.4 niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i wygaśnięciu terminu ustawowego na wniesienie protestów, 9.5 niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i wszystkich wniesionych protestów. 10 Wadium w formie pieniężnej zostanie zwrócone z doliczeniem należnych odsetek (wg stawek oprocentowania rachunku bieżącego Zamawiającego) i potrącenia kosztów związanych z przelewem na konto Wykonawcy 11 Wadium zostanie zatrzymane przez Zamawiającego w następujących przypadkach: 11.1 gdy wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2 gdy wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia umowy, 11.3 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 11.4 gdy zaistnieje sytuacja z art. 46 ust. 4a ustawyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 oraz 24 ustawy. 1.2 Posiadają Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia i konwoju oraz przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia. 1.3 Posiadają środki techniczne w postaci centrum łączności radiowej działającej na przydzielonych minimum dwóch pasmach częstotliwości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.4 Posiadają polisę ubezpieczeniową deliktową i kontraktową w zakresie OC na kwotę minimum 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, obowiązującą na cały okres wykonywania zamówienia oraz przedstawią promesę przedłużenia posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie. 1.5 Wykażą się niezbędnym doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 zamówień obejmujących okres minimum 1 roku, dotyczących ochrony obiektów użyteczności publicznej, w tym co najmniej 2 obiektów sportowych. 1.6 Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tzn. posiadają rachunek lub zdolność kredytową potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 1.7 Ocena warunków wymienionych niniejszej Specyfikacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z SIWZ, według kryteriów spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia stawianych warunków niezbędne jest złożenie przez Oferentów następujących dokumentów i zaświadczeń: 1 Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli Oferent wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy - spółki, bądź udziela pełnomocnictwa innej osobie, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Oferenta 4 Upoważnienie do reprezentowania Oferenta w części jawnej posiedzenia komisji przetargowej, do badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji, do wyjaśniania technicznych aspektów złożonej oferty, 5 Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne oraz o braku zadłużeń wobec m. st. Warszawy (na wypełnionym formularzu), potwierdzone zaświadczeniami z ZUS i Urzędu Skarbowego wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6 Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa 5.1.2 SIWZ 7 Wykazu zrealizowanych zamówień zgodnie z dyspozycją pkt. 5.1.5 SIWZ z załączonymi stosownymi referencjami, na formularzu stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. 8 Polisa oraz promesa o której mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ, 9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wg której potwierdza wielkość posiadanych środków finansowych, o której mowa w pkt. 5.1.6. 10 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności reprezentantów Oferenta albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 11 Pozwolenie radiowe wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty w odniesieniu do wymagań odnośnie łączności radiowej stawianych Wykonawcom w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirochota.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rokosowska 10
02-348 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Rokosowska 10 02-348 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Usługa ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





