eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieDostawa dźwigu dla osób niepełnosprawnych jego montaż oraz częściowa przebudowa istniejącego szybu dźwigu towarowego w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego15 w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Świnoujście: Dostawa dźwigu dla osób niepełnosprawnych jego montaż oraz częściowa przebudowa istniejącego szybu dźwigu towarowego w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego15 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 312222 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 321 25 92, faks 91 321 01 61.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dźwigu dla osób niepełnosprawnych jego montaż oraz częściowa przebudowa istniejącego szybu dźwigu towarowego w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego15 w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa dźwigu dla osób niepełnosprawnych jego montaż oraz częściowa przebudowa istniejącego szybu dźwigu towarowego w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Piłsudskiego 15 w Świnoujściu. 2. Opis przedmiotu zamówienia Parametry techniczne dźwigu : - wysokość podnoszenia 6,45 m, - drzwi przystankowe wychylne jednoskrzydłowe szer. 0.9 m malowane proszkowo z samozamykaczami, drzwi na przystankach po tej samej stronie, - ilość przystanków - 3, - udźwig 400 kg/4 osoby, - prędkość jazdy nie mniejsza niż 0,15 m/s, - platforma nie przelotowa dostosowana do wymiarów przebudowanego szybu, - doprowadzone zasilanie - istniejące w bibliotece po dźwigu towarowym, - szyb istniejący murowany wykończony tynkiem wapiennym kat. III na całej wysokości podnoszenia wymiary szybu: 168 cm x 123cm (możliwość poszerzenia głębokości o około 60-70 cm), - gł. podszybia - 600 mm, - gł. nadszybia - 1900 mm. Zamontowany obecnie dźwig towarowy do demontażu to tzw. dźwig mały produkcji Bolęcin. Oferta winna uwzględniać również rozruch praz udział w odbiorze Dozoru Technicznego. Podział zakresu rzeczowego zamówienia na istotne elementy robót określa załącznik 1.1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca: przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świnoujściu, nr rachunku:BGŻ 21203000451110000002736000 z dopiskiem: WADIUM W POSTĘPOWANIU NR BP.1.2013. 3.Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek jw. jest data uznania wskazanego rachunku. 4.Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy pzp, spełniający ponadto warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. którzy: a wykonali co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c posiadają opłaconą polisę opiewającą na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub jej równowartość w walucie obcej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. d złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej dwóch usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zakończenia, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/usługa zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie-załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, oraz wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi związanymi z podłączeniem obiektu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie -załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy także dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Deklarację zgodności z wymogami PN-EN,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, upoważnienia osób podpisujących ofertę wspólną winny zapewniać związanie z ofertą każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1.Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: a zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w§ 3 ust.1 umowy, zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, c zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszcza się na następujących warunkach: a ad 16.1.lit. a - stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów, b ad 16.1.lit. b - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, c ad 16.1.lit. c - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: - tiret pierwsze: o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - tiret drugie: o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - tiret trzecie: o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Piłsudskiego 15 72-600 Świnoujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Świnoujście, ul. Piłsudskiego 15 w sekretariacie Dyrektora Biblioteki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.