eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz innych jednostek Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Katowice: Usługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz innych jednostek Policji
Numer ogłoszenia: 31221 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów do 3,5 t, powyżej 3,5 t, pojazdów służbowych i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na terenie działania KPP w Pszczynie na rzecz innych jednostek Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na usuwaniu, przemieszczaniu, holowaniu pojazdów do 3,5 tony i powyżej 3,5 t, części i akcesoriów pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji, a także pojazdów służbowych Policji - zlecona przez KPP w Pszczynie lub każda inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KPP w Pszczynie. Realizacja usługi na rzecz KPP w Pszczynie polega na przemieszczeniu pojazdu z miejsca zdarzenia wskazanego przez dyżurnego KPP Pszczyna na parking, z którym KPP w Pszczynie ma zawartą umowę lub do siedziby KPP w Pszczynie, a w przypadku pojazdów przemieszczanych na rzecz innych jednostek policji na parking lub miejsce wskazane przez te jednostki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. (tekst jedn. Dz.U. 2007 nr 125 poz. 874 z póżn. zm)Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, tj aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy, w szczególności usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. (tekst jedn. Dz.U. 2007 nr 125 poz. 874 z póżn. zm)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pojazdem specjalnym typu laweta o ładowności co najmniej 3t, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 m, wyposażony we wciągarkę odpowiednio przystosowanym i spełniającymi warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, tj na podstawie wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania usługi objętej postępowaniem, a w przypadku gdy wykonawca nie jest właścicielem pojazdów wskazanych w wykazie- również pisemnego zobowiązania innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie umowy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, tj aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy - dopuszcza się możliwość % zmiany wartości podatku VAT wynikającej ze zmiany odrębnych przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 18 , Zespół Finansów i Zaopatrzenia pok. nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie ul. Bogedaina 18 Zespół Finansów i Zaopatrzenia (III piętro - pokój nr 301).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.