Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Poznań: Zakup i dostarczenie artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 312214 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A - Zadanie 1 - zakup i dostarczenie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2-1 do Specyfikacji Część B - Zadanie 2 - zakup i dostarczenie papieru, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2-2 do Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.29.24.00 - Przybory do pisania 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Zadanie 1 - zakup i dostarczenie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BSP Mirosław Hoffmann, ul. Strzeszyńska 33, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239849,11
Oferta z najniższą ceną: 239849,11 / Oferta z najwyższą ceną: 253379,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - Zadanie 2 - zakup i dostarczenie papieru, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187000,00
Oferta z najniższą ceną: 187000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192181,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa artykułów biurowych i papieru została przez Zamawiającego uznana za powszechnie dostępną na rynku, standardy jakościowe przedmiotu dostawy są jasno sprecyzowane i porównywalne a jedynym czynnikiem różnicującym przedmiotowe dostawy jest cena. Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług krajowych przewozów autokarowych osób dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa i montaż nowych pomp obiegowych Speck typu BADU Block dla obiegu wody basenowej.
- Dostawa mebli oraz wykonanie zabudowy meblowej
- Dostawa naczyń i sztućców jednorazowych
- Dostosowanie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu do warunków przeciwpożarowych - liczba części 4
- Bieżąca konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 133 w m. Kamiennik
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
- Artykułu biurowe - powtórka
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa artykułów materiałów administracyjno-biurowych dla 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Dostawa papieru kserograficznego dla Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji i Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 12 miesięcy
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.