Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Siedlce: Budowa dróg w miejscowościach: Nowe Opole ul. Zaciszna i Graniczna oraz Nowe Iganie ul. Leśna.
Numer ogłoszenia: 312169 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg w miejscowościach: Nowe Opole ul. Zaciszna i Graniczna oraz Nowe Iganie ul. Leśna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest: 1) budowa ulicy Zacisznej o łącznej długości 266,50 mb usytuowanej na terenie wsi Nowe Opole. Zaprojektowano utwardzenie pasa drogowego składające się z jezdni o szerokości 5,0 m i obustronnych chodników do granicy psa drogowego, o szerokości od 5,0 m do 2 m. Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy: - kostka brukowa betonowa, szara o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grubości 4 cm; - podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego, o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0/31.5 mm, o grubości 30 cm po stabilizacji mechanicznej; - warstwa odsączająca z pospółki żwirowej o gr. 15 cm, po zagęszczeniu mechanicznym. Nawierzchnię jezdni przewidziano obramować krawężnikami betonowymi, szarymi, o wymiarach 15×22 cm, posadowionymi na ławie z oporem, wykonanej z betonu B-10, o wymiarach 35×10+15×15 cm, z podsypką cementowo-piaskową 1:4 pomiędzy ławą a krawężnikami. Krawężniki obramowujące jezdnię, ustawić ze światłem 6 cm. Zjazdy do posesji i chodników, zaprojektowano o następującej konstrukcji: - kostka brukowa betonowa, o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grubości 4 cm; - podsypka z mieszanki kruszywa łamanego, o uznaniu ciągłym, frakcji 0/31.5 mm, o grubości 15 cm po stabilizacji mechanicznej. Do budowy zjazdów użyć kostek brukowych betonowych, szarych, natomiast chodnik wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej. Szczegółowe dane zawiera przedmiar robót i projekt budowlany. 2) budowa ulicy Granicznej o łącznej długości 216,50 mb usytuowanej na terenie wsi Nowe Iganie i Nowe Opole. Zaprojektowano utwardzenie pasa drogowego w postaci ciągu pieszojezdnego o zmiennej szerokości. W miejscu połączenia z istniejącą jezdnią szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,50 m. Prosty, odcinek środkowy, jest o szerokości 4,0 m. Poszerzenie jezdni do szerokości 5 m następuje na północnym łuku kołowym. Odcinek końcowy posiada szerokość 5,0 m. Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy: - warstwa ścieralna o gr. 5 cm, z bet. asfaltowego KR1-2, grysowo - żwirowego 0/12,8 mm; - warstwa wiążąca o gr. 4 cm, z bet. asfalotego KR1-2, grysowo - żwirowego 0/16 mm; - wyrównywanie podbudowy bet. Asfalt. KR1-2, grysowo - żwirowym 0/16 mm, w ilości 75 kg/m2; - podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego, o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0/31.5 mm o grubości 30 cm po stabilizacji mechanicznej; - warstwa odsączająca z pospółki żwirowej o gr. 15 cm, po zagęszczeniu mechanicznym; Nawierzchnię obramować wtopionymi, ustawionymi o 1 cm poniżej krawędzi jezdni, krawężnikami betonowymi, szarymi, o wymiarach 15×20 cm, posadowionymi na ławie z oporem, wykonanej z betonu B-10, o wymiarach 35×10×15×15 cm, z podsypką cementowo - piaskową 1:4 pomiędzy ławą a krawężnikami. Krawężniki obramowujące jezdnię, na wysokości działki nr 63 i na skrzyżowaniu z ulicą Zaciszną, ustawić ze światłem 6 cm. Zjazd do posesji na działce nr 63 i chodnik zaprojektowano o następującej konstrukcji: - kostka brukowa betonowa, o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grubości 4 cm; - podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego, o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0/31.5 mm, o grubości 15 cm po stabilizacji mechanicznej. Do budowy zjazdu użyć kostek brukowych betonowych, szarych, natomiast chodnik wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej. Szczegółowe dane zawiera przedmiar robót i projekt budowlany. 3) budowa ulicy Leśnej o łącznej długości 131,50 mb usytuowanej na terenie wsi Nowe Opole. Zaprojektowano utwardzenie pasa drogowego w postaci ciągu pieszojezdnego o szerokości od 3,6 m do 4,0 m ze ściekiem podłużnym w środku, o szerokości 20 cm. Początkowe 60 m jest odcinkiem prostym. Następnie występuje zwrot o kącie 90 20. Następnie 36,50 m jest odcinkiem prostym. W pikietażu 096,50 następuje zwrot o kąt 9o20. Końcowe 35 m jest odcinkiem prostym. Przyjęto następującą konstrukcję pieszojezdni ulicy: - kostka brukowa betonowa, szara, o grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grubości 4 cm; - podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego, o uziarnieniu ciągłym, frakcji 0/31.5 mm, o grubości 25 cm po stabilizacji mechanicznej; - warstwa odsączająca z pospółki żwirowej o gr. 15 cm, po zagęszczeniu mechanicznym. Ściek podłużny zaprojektowano z kostki brukowej betonowej, kolorowej, o grubości 6 cm, z pozostałymi warstwami jw. Odcinek nawierzchni, od strony działki nr 105/10, obramować krawężnikami betonowymi szarymi o wymiarach 15×22 cm, na ławie z oporem, wykonanej z betonu B-10, o wymiarach 35×10×15×15 cm, z podsypką cementowo - piaskową 1:4 pomiędzy ławą, a krawężnikami. Krawężnik ten ustawić ze światłem 6 cm. Spoinowanie krawężników mrozoodporną zaprawą cementową. Kostki brukowe betonowe spoinować piaskiem. Szczegółowe dane zawiera przedmiar robót i projekt budowlany.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki: A) Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 1 do oferty B) Potencjał kadrowy - załącznik nr 2 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 10 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót, ponadto przy wykonywaniu robót drogowych - kierownik posiadający uprawnienia branży drogowej, przy wykonywaniu robót sanitarnych - kierownik posiadający uprawnienia w branży sanitarnej. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i instalacji w zakresie sieci kanalizacyjnej, - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego, podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Sporządzony wykaz musi zawierać ca najmniej dwie roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda. Roboty tożsame to roboty związane z budową dróg. Wykazane dwie roboty tożsame muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym) w ilości nie mniejszej niż: - Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 - 1 sztuka; - Samochody wywrotki o ładowności 15 ton - 2 sztuki; - Zagęszczarka wibracyjna do zagęszczania gruntu w wykopie - 1 sztuka; - Walec wibracyjny do zagęszczania podbudowy drogi - 1 sztuka; - Płyta wibracyjna do zagęszczania kostki - 1 sztuka; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. E) Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację (Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty) określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdy podmiot. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. F) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. G) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. H) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. I) Zaświadczenie (wydane w trakcje ostatnich 3 miesięcy) z właściwej Gminy, że oferent nie zalega w płaceniu podatków lokalnych. J) Zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 7 do oferty. K) Oświadczenie oferenta, że warunki umowy przyjmuje bez zastrzeżeń. L) Uzupełnione przedmiary robót (ul. Zaciszna, ul. Graniczna i ul. Leśna). M) Dokumenty wymienione w Części III pkt. 1 A - E.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08 - 110 Siedlce)pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zakup rozbudowy funkcjonalności Elektronicznej Karty Znieczuleń systemu (EKZ)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
- Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





