Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Poznań: Naprawy samochodów służbowych
Numer ogłoszenia: 31198 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy samochodów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a. wykonywania napraw samochodów Izby Celnej w Poznaniu, b. wykonywania przeglądów okresowych, obejmujących sprawdzenie stanu technicznego pojazdu oraz wymianę oleju silnikowego (w cenie należy uwzględnić koszt oleju silnikowego) i wymianę filtrów powietrza, oleju, przeciwpyłowego (w cenie należy uwzględnić koszt wszystkich filtrów w danym typie samochodu), c. wykonanie diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych przy użyciu urządzeń diagnostycznych. 2. Zamówienie podzielono na 6 pakietów. Pakiet I - naprawy samochodów w Poznaniu, Pakiet II - naprawy samochodów w Kaliszu, Pakiet III - naprawy samochodów w Pile, Pakiet IV - naprawy samochodów w Lesznie, Pakiet V - naprawy samochodów w Koninie, Pakiet VI - naprawy samochodów w Nowym Tomyślu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym oferta na każdy pakiet musi być kompletna (obejmować wszystkie samochody wymienione w danym pakiecie)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje warsztatem zapewniającym kompleksowe usługi w zakresie napraw samochodów. Warsztat musi być wyposażony w: a. stanowisko diagnostyczne do sprawdzenia układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, b. stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układów elektronicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w pkt. II.8 siwz należy przedłożyć: oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu warsztatem zapewniającym kompleksowe usługi w zakresie napraw samochodów, zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Poznania (Pakiet I), Kalisza (Pakiet II); Piły (Pakiet III); Leszna (Pakiet IV); Konina (Pakiet V), Nowego Tomyśla (Pakiet VI) - (załącznik nr 5 do siwz).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - wymagane w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W okresie obowiązywania umowy, ceny podane przez wykonawcę w Formularzu ofertowym mogą ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Poznaniu ul. Krańcowa 28 61-037 Poznań (pokój 305).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Poznaniu ul. Krańcowa 28 61-037 Poznań Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Istotne postanowienia umowy. 1. Umowa zawarta będzie na czas określony (12 miesięcy od daty podpisania umowy). 2. Usługi realizowane będą na podstawie zlecenia Zamawiającego, według bieżących potrzeb. 3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę płatne będzie przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Przed dokonaniem naprawy samochodu wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie 2 dni roboczych od daty dostarczenia pojazdu do warsztatu wykonawcy wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego przewidywany czas i kosztorys naprawy. 5. Termin naprawy samochodu nie może przekroczyć 5 dni roboczych od daty zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy. 6. W przypadku nieuzasadnionego przekroczenia terminu określonego w pkt. 4, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 % wartości zlecenia za każdy dzień zwłoki. 7. W przypadku nieuzasadnionego przekroczenia terminu określonego w pkt. 5 wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 % wartości zlecenia za każdy dzień zwłoki. 8. Termin wykonania przeglądu okresowego samochodu nie może przekroczyć 1 dnia roboczego od daty zlecenia wykonania usługi. 9. W przypadku nieuzasadnionego przekroczenia terminu określonego w pkt. 8, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 % wartości zlecenia za każdy dzień zwłoki. 10. Przy pozostałych naprawach (niewyszczególnionych w Załączniku nr 2 - Formularzu cenowym) ceny części użytych do realizacji zamówienia nie mogą przewyższać średnich cen tych samych części na terenie województwa wielkopolskiego. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej trzymiesięczną gwarancję na wykonaną usługę i co najmniej sześciomiesięczną gwarancję na wymienione części. 12. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. W takim przypadku wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej trzymiesięczną gwarancję na wykonaną usługę. 13. Ceny podane w formularzu cenowym pozostają niezmienne przez cały okres trwania umowy. 14. Ceny mogą ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





