Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Racibórz: Roboty remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym:
Zadanie I - Remont klatki schodowej - remont schodów - w budynku Internatu (budynku mieszkalnym);
Zadanie II - Remont podłóg - wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej;
Zadanie III - Malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej.
Numer ogłoszenia: 31182 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym: Zadanie I - Remont klatki schodowej - remont schodów - w budynku Internatu (budynku mieszkalnym); Zadanie II - Remont podłóg - wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej; Zadanie III - Malowanie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i renowacyjnych w budynkach i na terenie SOSWNiS w Raciborzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w ramach których, dopuszcza się składanie ofert częściowych. W tym: 1)Zadanie I - W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej, w tym: - remont schodów - rozebranie stopni drewnianych na sklepieniu ceglanym lub betonowym, zerwanie posadzki z CPV na spocznikach, przygotowanie i montaż zbrojenia, wykonanie schodów żelbetowych prostych; - rozebranie starych i montaż nowych balustrad schodowych prostych, Szczegółowy zakres robót dla zadania I określony został w załącznikach do SIWZ 2)Zadanie II - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach, w tym: - zerwanie starych posadzek i cokołów z tworzyw sztucznych; - rozebranie podłoża z płyt pilśniowych, - ułożenie warstwy wyrównującej z płyt OSB; - ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych. Szczegółowy zakres robót dla zadania II określony został w załącznikach do SIWZ 3)Zadanie III - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń, w tym: - malowanie klas, korytarzy i klatki schodowej, - malowanie stolarki drzwiowej. Szczegółowy zakres robót dla zadania III określony został w załącznikach do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie każdej z części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt 1 i 2 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych; 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zadanie I: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 20 000,-zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac remontowych lub adaptacyjnych (w tym betonowanie). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3)Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2.Zadanie II: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 15 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac związanych z wykładaniem podłóg z tworzyw sztucznych . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą: być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3)Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3.Zadanie III: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 40 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac malarskich. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3)Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 4.Ponadto w przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1)Podmioty składające oferty wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać: a.informację, jakiego postępowania dotyczy, b.oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c.oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności wspólnej, d.wskazanie pełnomocnika, e.oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa. 2)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie upoważnione osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wypis do rejestru, wpis do ewidencji). 3)Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy nie wydaje się ww. wymaganych dokumentów, wówczas Wykonawca składa dokumenty równoważne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605) 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Slabosłyszących
47-400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4 lub e-mail: soswnis.l.kalinska@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Racibórz, ul. Karola Miarki 4 - budynek główny - parter - sekretariat główny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - W budynku INTERNATU (budynek mieszkalny) - Remont klatki chodowej bocznej, w tym: - remont schodów - rozebranie stopni drewnianych na sklepieniu ceglanym lub betonowym, zerwanie posadzki z CPV na spocznikach, - przygotowanie i montaż zbrojenia, - wykonanie schodów żelbetowych prostych; - rozebranie starych i montaż nowych balustrad schodowych prostych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.42.11.60-3, 45.26.25.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - Remont podłóg i wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach, w tym: - zerwanie starych posadzek i cokołów z tworzyw sztucznych; - rozebranie podłoża z płyt pilśniowych, - ułożenie warstwy wyrównującej z płyt OSB; - ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - W budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ - malowanie pomieszczeń, w tym: - malowanie klas, korytarzy i klatki schodowej, - malowanie stolarki drzwiowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2025 - 2027.
- Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Ocickiej - Racibórz Ocice.
- 15/2025 Wymiana pokrycia dachu na bloku "D" Szpitala Rejonowego im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
- Dostawa serwerów.
- Roboty budowlane na terenie Komendy Oddziału
- Zmiana systemu grzewczego z piecowego węglowego na ekologiczne niskoemisyjne w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Racibórz.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Remont budynku pralni PDPS w Ostrowinie
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 211 w kompl. wojskowym Dęblin Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 19/25/P
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.