Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Stalowa Wola: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie posadzek
z wykładziny PCV na płytki GRES w korytarzach Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 311774 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiatstalowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie posadzek z wykładziny PCV na płytki GRES w korytarzach Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie posadzek z wykładziny PCV na płytki GRES w korytarzach Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożą ofertę zgodnie z niniejszą SIWZ - w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego lub w okresie prowadzenia działalności - jeśli jest on krótszy niż pięć lat - wykonali trzy podobne rodzajowo roboty budowlane o wartości 100 tys. zł każda - zapewnią termin płatności: minimum 45 dni licząc od daty odbioru wykonanych robót i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, - spełnią pozostałe warunki, o których mowa w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożą następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem W/w dokument winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej. Dokument wymieniony w/w winien być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust. 1 , ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby w przypadku spółki cywilnej każdy z wykonawców lub przedsiębiorców złożył odrębnie wymagane niniejszą SIWZ dokumentyzaświadczenia i oświadczenia. - Harmonogram realizacji robót /przy podpisaniu umowy/ - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego /10 września 2004 r.-10 września 2009 r./, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym potwierdzenie wykonania przynajmniej trzech podobnych zamówień o wartości 100 tys. zł - Dokumenty potwierdzające należytą realizację robót, o których mowa w pkt. - Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiarów robót Kosztorys ma zawierać: tabelę elementów scalonych z podaniem wartości kosztorysu w cenach netto, skróconą wycenę wszystkich pozycji przedmiarowych obejmujące opis przedmiarowy, ilość jednostek, jednostkę miary, cenę jednostkową oraz wartość pozycji, wiodące narzuty i stawki kosztorysu tj. stawkę roboczogodziny w zł/r-g, narzut kosztów pośrednich z podaniem od czego są liczone, narzut zysku oraz ewentualne inne dodatki, zestawienie środków produkcji obejmujące ich ilości i ceny (dotyczy R, S. M), Wycena musi być sporządzona przy założeniu, że zabezpiecza, wymaganą przez Zamawiającego i opisaną w przedmiarze robót i technicznej specyfikacji wykonania i odbioru robót, technologię oraz zapewni realizację robót w wymaganych przez Zamawiającego: standardzie i ilości. Obliczona przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową za wykonywany przedmiot zamówienia. Nie uwzględnienie jakichkolwiek robót na etapie przygotowania oferty przetargowej nie może rodzić roszczeń w stosunku do Zamawiającego zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak też po jego wykonaniu. - Wykaz osób oraz dokumenty potwierdzające, że pracownicy nadzoru technicznego z ramienia Wykonawcy i podwykonawców posiadają wymagane uprawnienia wraz z wykazem wg wzoru. - Kadra techniczna musi mieć uprawnienia zapewniające właściwy nadzór bezpośredni realizowanych robót w branżach objętych ofertą przetargową. - Zaświadczenia potwierdzające członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa dla wszystkich pracowników nadzoru technicznego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -Kopia polisy ubezpieczenia potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy -Oświadczenie, że oferowane materiały posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania,certyfikaty . Wykonawca przedstawia oświadczenie, że wszystkie oferowane do realizacji przedmiotu zamówienia i przewidziane technologią wykonania robót materiały posiadają świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne wymagane przepisami Art. 10 Prawa Budowlanego i na każde żądanie przedstawi je Zamawiającemu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital Specjalistyczny
ul. Staszica 4
37-450 Stalowa Wola
Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 37-450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





