To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Gdańsk: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 311623 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276203 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Chłopska 3, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5533664, faks 058 5533895.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa serwisowa w tym: konserwacja,naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych dla 25 szt. kopiarek Ricoh, 1 szt. kopiarki Panasonic, 1 szt. kopiarki Mita.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24166.87 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DXN SOLUTIONS E.J.ŁOŚ SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DXN SOLUTIONS E.J.ŁOŚ SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- XEROSERVICE NORTH Sp. z o.o., UL. ŁUŻYCKA 3, 81-537 GDYNIA, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19808.91
- Oferta z najniższą ceną: 19808.91 oferta z najwyższą ceną: 19808.91
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. Jeleniogórskiej 13B i 13D
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji pn.: "Przebudowa Budynku Administracyjnego nr 10 w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku".
- Zabezpieczenie okien budynków nr 19 oddział D oraz nr 20 oddział D na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 10/2025
- Dostawa analizatora tekstury i trenażerów w 5 pakietach
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
- Zakup i dostawa asortymentu dla drukarek dla KWP w Katowicach i jednostek podległych
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących wraz z systemem zliczania kosztów druku i dostawą materiałów eksploatacyjnych transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
- SZP/243-108/2025 Umowa ramowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.