Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Gdańsk: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym; konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 276203 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Chłopska 3, 80-362 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5533664, fax. 058 5533895.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym; konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa w tym:konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych dla 25 szt. kopiarek Ricoh, 1 szt. kopiarki Panasonic, 1 szt. kopiarki Mita.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 p.z.p tj. -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest posiadanie przez pracowników dokumentów uprawniających do obsługi modeli kopiarek eksploatowanych przez Zamawiajacego; -znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk formularza załącznik nr 1, 2.Wypełnione załączniki 2-4 stanowiace szczegółową kalkulację cenową poszczególnych modeli kopiarek. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy załącznik nr 6 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne i ważne do końca 2008 r. dokumenty uprawniające do obsługi serwisowej i napraw kopiarek Ricoh wskazanych w przedmiocie zamówienia 6.Wykaz nazwisk osób Wykonawcy,z którymi Zamawiajacy może kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjasnień w zakresie: technicznym, finansowym, spraw ekonomicznych- załącznik nr 5. 7.Wykaz zrealizowanych usług polegajacych na serwisowaniu sprzętu objętego przedmiotem postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia- załącznik nr 7 8. Wykaz ze wskazaniem minimum dwóch pracowników firmy posiadajacych kwalifikacje do wykonania usług konserwacyjnych i naprawczych kopiarek, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Cena za materiały eksploatacyjne - 30
- 3 - Średnia stawka za 1 rbg pracy technika serwisu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej
80-362 Gdańsk
ul. Chłopska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Chłopska 3, 80-362 Gdańsk kancelaria ogólna pok. 119.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa i Remont Oddziału Leczenia Zabiegowego Chirurgii, remont Poradni Chirurgii realizującej świadczenia w zakresie diagnostyki leczenia onkologicznego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa samochodu typu furgon nieoznakowany do przewozu osób w ilości 7-8 w ilości 1 szt.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących wraz z systemem zliczania kosztów druku i dostawą materiałów eksploatacyjnych transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- SZP/243-108/2025 Umowa ramowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.