Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Tychy: Przebudowa Oczyszczalni Ścieków Tychy Urbanowice budowa nowej stacji odwadniania osadów
Numer ogłoszenia: 31159 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Oczyszczalni Ścieków Tychy Urbanowice budowa nowej stacji odwadniania osadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa, na istniejącej oczyszczalni, nowej stacji odwadniania osadów z instalacjami zewnętrznymi ścieków, osadów ściekowych, wody pitnej i technologicznej, kabli elektroenergetycznych oraz pozostałą infrastrukturą techniczną. Inwestycja polega na budowie budynku stacji odwadniania osadów wraz z urządzeniami i instalacjami technologicznymi, w którym lokalizuje się halę główna odwadniania osadu Stacja magazynowania, przygotowania i dozowania polieletrolitu pomieszczenie rozdzielni elektrycznej pomieszczenie sterowni pomieszczenie sanitarne WC i umywalni Łączna powierzchnia projektowanego budynku 528 m2 Łączna powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 514,71 m2 Łączna kubatura budynku stacji odwadniania 6 407.00 m3 wiaty przyległej do budynku stanowisko odbioru osadu odwodnionego na środki transportu powierzchnia zabudowy 216 m2 biofiltra oczyszczającego powietrze wentylacyjne wraz z instalacjami powierzchnia zabudowy 88 m2 przepompowni osadów przefermentowanych w istniejącym budynku przyległym do zbiorników osadu podziemnego przewodu osadu przefermentowanego odcinek od istniejącego przewodu w rejonie starej stacji odwadniania do nowej stacji drogi i place powierzchnia zabudowy 1 471,00 m2 Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.21 - Instalacje osadu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.23.00 - Betonowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 300 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ oraz potwierdzi wykonanie co najmniej jednej roboty budowanej polegającej na budowie budynku technologicznego o kubaturze brutto min 3 000 m3, oraz potwierdzi wykonanie co najmniej jednej roboty budowanej polegającej na budowie/modernizacji/przebudowy oczyszczalni ścieków obejmujących montaż urządzeń instalacji odwadniania osadu o wydajności łączna wydajność instalacji min 30 m3/h lub wydajność pojedynczego urządzenia min. 20 m3/h wraz z instalacjami technologicznymi
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia załącznik nr 2 oraz wykaże, iż dysponuje 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważnej odpowiedniej dla robót konstrukcyjnych 2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważnej odpowiedniej dla zakresu zadania 3) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja za wady - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem istotnych postanowień umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na mieszkalny przy ul. Budowlanych 96"
- Wykonanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania pod nazwą: "Budowa chodników pomiędzy ul. Żwakowską 17-21 a Szkołą Podstawową nr 22"(BO)
- Opracowanie założeń koncepcyjnych dla spójnego projektu przeciwdziałania podtopieniom (zadanie 1 i zadanie 2)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.