eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzetarg nieograniczony na dostawę elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 311415 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244679 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ. 2. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Umundurowanie winno być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 maja 2009 r., w sprawie umundurowania policjantów. 5. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. 6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. 7. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 8. Wraz z ofertą wykonawca musi dostarczyć na własny koszt i ryzyko wykonany przez siebie model asortymentu według poszczególnych części postępowania celem dokonania porównania zgodności dostarczonych modeli ze wzorami. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych modeli podczas dokonywania oceny. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory umundurowania oraz wyraża zgodę na ich fotografowanie w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo Technicznej (GMT) Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Stokowska 21/25, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. 11. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, mają obowiązek wystąpienia do zamawiającego z wnioskiem o zwrot przedłożonych z ofertą modeli umundurowania, które zostaną odebrane przez wykonawców z siedziby GMT lub przesłane na ich koszt. Modele wykonawców, których oferty zostały wybrane zostaną zwrócone na ich wniosek po zrealizowaniu umowy. Modele te będą podstawą do odbioru dostarczonego umundurowania na podstawie podpisanych umów. 12. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faxu lub pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które wpisane zostaną w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.20.00 - Koszule 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.42.50.00 - Paski 18.44.33.00 - Nakrycia głowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa pochewek na naramienniki z oznaczeniem stopnia i otoków.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPU GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14801,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8981,64

  • Oferta z najniższą ceną: 8981,64 / Oferta z najwyższą ceną: 14115,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa kamizelek ostrzegawczych z napisem POLICJA i opasek narękawków z elementami odblaskowymi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM: JAGATEX-WIBLASK LIDER: JAGATEX Grażyna Ludwikiewicz, ul. Bawełniana 12E, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22632,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23668,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23668,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa kombinezonów ochronnych letnich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konfekcjoner Sp. z o. o., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91804,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: dostawa czapek gabardynowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPU GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11804,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19002,72

  • Oferta z najniższą ceną: 19002,72 / Oferta z najwyższą ceną: 28304,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: dostawa koszulek z napisem POLICJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPU GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12773,40

  • Oferta z najniższą ceną: 6100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12773,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: dostawa pasów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLSKÓR Bogdan Stasiołek, ul. Szczęśliwa 31, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17385,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17385,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.