Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów umundurowania
i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 244679 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów umundurowania i wyposażenia dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ. 2. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Umundurowanie winno być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 maja 2009 r., w sprawie umundurowania policjantów. 5. Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. 6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. 7. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 8. Wraz z ofertą wykonawca musi dostarczyć na własny koszt i ryzyko wykonany przez siebie model asortymentu według poszczególnych części postępowania celem dokonania porównania zgodności dostarczonych modeli ze wzorami. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych modeli podczas dokonywania oceny. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory umundurowania oraz wyraża zgodę na ich fotografowanie w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo Technicznej (GMT) Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Stokowska 21/25, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00. 11. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, mają obowiązek wystąpienia do zamawiającego z wnioskiem o zwrot przedłożonych z ofertą modeli umundurowania, które zostaną odebrane przez wykonawców z siedziby GMT lub przesłane na ich koszt. Modele wykonawców, których oferty zostały wybrane zostaną zwrócone na ich wniosek po zrealizowaniu umowy. Modele te będą podstawą do odbioru dostarczonego umundurowania na podstawie podpisanych umów. 12. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faxu lub pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które wpisane zostaną w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.22.21.00-2, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 18.41.00.00-6, 18.42.00.00-9, 18.42.50.00-4, 18.44.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę lub dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej /odpowiednio dla części/: CZĘŚĆ NR 1 - 18 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 2 - 20 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 3 - 9 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 4 - 100 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 5 - 14 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 6 - 10 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 7 - 18 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. dokumentację techniczną dotyczącą każdej pozycji wyodrębnionej w poszczególnych częściach postępowania sporządzoną przez Wykonawcę; 2. modele elementów umundurowania odpowiednio dla części: CZĘŚĆ NR 1 pochewka na naramienniki z oznaczeniem stopnia podinspektor i otok 1 gwiazdka - wymiary zgodne z opisem przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ NR 2 kamizelka ostrzegawcza z napisem POLICJA i opaski (narękawki) z elementami odblaskowymi - Kamizelka - rozmiar XXL - Narękawki - nie dotyczy CZĘŚĆ NR 3 koszula wyjściowa - rozmiar 40/180 CZĘŚĆ NR 4 kombinezon ochronny letni - 110/179 CZĘŚĆ NR 5 czapka gabardynowa - 57 CZĘŚĆ NR 6 koszulka z napisem POLICJA - XL CZĘŚĆ NR 7 pas biały z koalicyjką - wymiary zgodne z opisem przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostało zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
ul. Kopernika 29/31
90-545 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pochewek na naramienniki z oznaczeniem stopnia i otoków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pochewek na naramienniki z oznaczeniem stopnia i otoków. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.42.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kamizelek ostrzegawczych z napisem POLICJA i opasek narękawków z elementami odblaskowymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek ostrzegawczych z napisem POLICJA i opasek narękawków z elementami odblaskowymi. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.41.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa koszul wyjściowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul wyjściowych. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.33.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa kombinezonów ochronnych letnich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonów ochronnych letnich. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.22.21.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa czapek gabardynowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czapek gabardynowych. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.44.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa koszulek z napisem POLICJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z napisem POLICJA. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.33.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa pasów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasów. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4, 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Zakup niezbędnego wyposażenia do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie powiatu bielskiego - postępowanie II
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





