eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31125

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubliniec: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 4101, do kontaktów: GARBOWSKI, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380, e-mail: przetargi@psk.mil.pl, przetargi@pulkspecjalny.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Jednostka Wojskowa Nr 4101, GARBOWSKI, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380, e-mail: przetargi@psk.mil.pl, przetargi@pulkspecjalny.home.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób Jednostki Wojskowej 4101 wraz z obiektami, mieniem i urządzeniami strzelnicy. Usługa musi być realizowana przez licencjonowanych pracowników ochrony I i II stopnia ( SUFO - Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Obronne ) w całodobowym systemie zmianowym, w zakresie podanym szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 W LUBLIŃCU PRZY UL.SOBIESKIEGO 35. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 60 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.08.2005; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI: 5 000,00 ZŁ. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIE-PRZED PODPISANIEM UMOWY-ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY W WYSOKOŚCI 5% WARTOŚCI BRUTTO UMOWY. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy P. z. p., posiadający koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia ( Ustawa z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ) oraz zespół licencjonowanych pracowników ochrony i spełniający wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wy-stawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako spełniający ww. warunek zamawiający uzna kwotę środków pieniężnych lub kredytu co najmniej 1000 000,00 złotych, 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej: kontraktowej i deliktowej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 1 000.000 złotych ( równowartość, jeżeli w walucie obcej wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych licencjonowanych pra-cowników ochrony oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako spełniający ww. warunek zamawiający uzna co najmniej 30 pracowników, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 3) wykaz co najmniej 30 osób, które będą wykonywać zamówienie ( licencjonowani pracownicy ochrony ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także data zawarcia umowy o pracę i jej rodzaj,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, USTAWA Z DNIA 22 SIERPNIA 1997R. O OCHRONIE OSÓB I MIENIA. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: NA PODSTAWIE ART.5 UST. 1 PKT. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 17/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.07.2005, godzina 09:30, JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101, UL.SOBIESKIEGO 35, 42-700 LUBLINIEC, KANCELARIA NR 2 ( BLOK LOGISTYKI - BUDYNEK NR 6).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: DRUGĄ OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST: ANDRZEJ BUDNY TEL 034 / 3520537. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.