Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-05-31
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszków: przebudowa nawierzchni ulicy Mickiewicza na odcinku od ul. 3-go Maja do ul. G³owackiego w Pruszkowie Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Miasto Pruszków, do kontaktów: Jolanta Kotlarek, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, e-mail: bzp@miasto.pruszkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.pruszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Urz±d Miejski w Pruszkowie pok. 25, Jolanta Kotlarek Aleksander Pep³oñski, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 758 72 44; 758 64 31 w.208. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przebudowa nawierzchni ulicy Mickiewicza na odcinku od ul. 3-go Maja do ul. G³owackiego w Pruszkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pruszków. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy Mickiewicza na odcinku od ul. 3-go Maja do ul. G³owackiego w Pruszkowie. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie wymagane 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci: Wykonanie z kostki betonowej: - nawierzchni ulicy - 864,30m2, - wjazdów - 160,15m2, - chodników - 902,75m2, - zatok postojowych - 397,50m2. Wykonanie wpustów ¶ciekowych Dn 500mm - szt. 3. Wykonanie przykanalików DN 200mm - 18 mb. Wykonanie studni ch³onnych DN 1000mm - szt. 6. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cvy nie wymaga wp³aty wadium 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: Do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± przyst±piæ Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2/ Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ Wyka¿± siê realizacj± z nale¿yt± staranno¶ci± z okresu 5 latach przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie minimum 2 zamówieñ (rozpoczête i zakoñczone) odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Ka¿da przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ min. 300 000 z³. b/ Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego 3/ Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, czyli posiadaj± zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki w³asne w wysoko¶ci min. 200 000 PLN. 4/ Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych dokumentów zgodnie z regu³± spe³nia/nie spe³nia. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy zobowi±zani bêd± z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wystawione nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert) 2/ O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 oraz ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami: a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (wystawione nie wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert) b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (wystawione nie wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert) c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert) d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert) 3/ Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy (informacja winna zawieraæ w tre¶ci ¿±dan± kwotê tj. 200 000 z³otych), (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert) 4/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania 5/ Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie 6/ Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca 7/ Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. 8/ Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnieñ w specjalno¶ci drogowej oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego 9/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl. Op³ata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: cena SIWZ w wersji papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: 28.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 11:00, Urz±d Miejski w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, sala 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 29.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowê drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z po³±czeniem do ul. Wi¶niowej w Pruszkowie wraz z infrastruktur± techniczn±.
- Dostawa odczynników wraz z dzier¿aw± sprzêtu
- Projekt pomieszczeñ i wyposa¿enia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wymiana d¼wigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzyma³y 30 w Pruszkowie
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepe³nosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarz±dzanych przez TBS "Zieleñ Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Realizacja Bud¿etów Obywatelskich 2025 z podzia³em na 4 czê¶ci:
wiêcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Ko¿uchów na odcinku od km 0+213 do km 1+203
- Dora¼na naprawa nawierzchni chodników na terenie G³ucho³az - usuwanie skutków powodzi - ETAP II
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci £agiewniki na dz. nr ewid. 508 i 672
- Przebudowa ul. Zwyciêstwa w Paniówkach
- "Rozwój zrównowa¿onego transportu na terenie Powiatu Czêstochowskiego poprzez budowê centrum przesiadkowego na terenie Gminy Przyrów" Czê¶æ 1 ; Czê¶æ 2.
- Remont jezdni ul. W³adys³awa Jagie³³y - dojazd do pól
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.