To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Poznań: PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW
MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU
KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z
OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW
Numer ogłoszenia: 311056 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209481 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 13 audytów monitorowanych wraz z opracowaniem raportu z kaSdego z przeprowadzonych audytów, zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Audyty monitorowane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia stanowią część badania, które zostanie przeprowadzone w ramach dwuczęściowego badania Audyt Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwie, realizowanego przez Zamawiającego oraz we współpracy z Liderem projektu: Park Naukowo-Technologiczny Technopark Gliwice Sp. z o.o. Zgodnie z przyjętą dla całości badania metodologią, w ramach całego zadanie zostanie przeprowadzonych 81 audytów monitorowanych. Zamówienie zostało podzielone na części, dla których zostaną przeprowadzone odrębne postępowania zmierzające do wyboru wykonawcy określonej części zamówienia. Zamówienie opisane powyżej oraz w Rozdziale III SIWZ stanowi jego II część. Całość zamówienia, jak również każda z jego części, dla których prowadzone będą odrębne postępowania, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty Euro dla usług, ustalonej zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi) którego wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wskazanej wyżej liczby audytów podczas realizacji zamówienia, jeśli w okresie obowiązywania Umowy Zamawiający nie pozyska wymaganej liczby przedsiębiorców, u których ma zostać przeprowadzony audyt. Należne wówczas wykonawcy wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o cenę jednostkową za realizację jednego audytu, wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, oraz liczbę rzeczywiście przeprowadzonych audytów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFICADR - DORADZTWO PERSONALNE KULCZYCKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PROFICADR - DORADZTWO PERSONALNE KULCZYCKI TOMASZ
- PROFICADR DORADZTWO PERSONALNE TOMASZ KULCZYCKI, ul. Wiejska 70, 44-156 Rachowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44713,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37576,50
Oferta z najniższą ceną: 37576,50 / Oferta z najwyższą ceną: 47810,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 190 na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z drogą krajową nr 10 - etap II
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinku od skrzyżowania z DP 3403P w m. Drzewce do skrzyżowania z DW 473 - etap 2
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i systemu do zarządzania drukowaniem dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i opatrunków specjalistycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
- Dostawa pojazdu osobowego typu SUV segmentu D
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap II"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rzeczyca - obszar organizacyjny
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wykonanie audytów wraz ze szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 2 zamówienia
- Zakup usług w zakresie obszaru organizacyjnego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyberbezpieczna Gmina Słupca - szkolenia, opracowanie dokumentacji w zakresie cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem, audyt
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





