To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
20145 Milano: 13028 Mediolan - Adaptacja i Remont przy via Monte Rosa 6 w Mediolanie na potrzeby Konsulatu Generalnego RP w Mediolanie
Numer ogłoszenia: 31091 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17297 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Konsulat Generalny RP w Mediolanie, Corso Vercelli 56, - 20145 Milano, woj. mazowieckie, tel. 22 523 90 00, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 13028 Mediolan - Adaptacja i Remont przy via Monte Rosa 6 w Mediolanie na potrzeby Konsulatu Generalnego RP w Mediolanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu realizacji projektu Adaptacja i remont budynku przy via Monte Rosa 6 w Mediolanie na potrzeby Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Mediolanie, w co wchodzi wykonanie niżej wymienionych prac, w postaci następujących wydzielonych etapów: 1) Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu remontu i aranżacji wnętrz w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej: systemu sygnalizacji pożaru (SSP), okablowania sieci informatycznej (sieć okablowania strukturalnego LAN) oraz w zakresie instalacji systemu wideodomofonu i wideokonferencji (w tym ostatnim przypadku bez dostawy urządzeń) - z wyłączeniem dostawy wyposażenia oraz dostawy i instalacji systemów zabezpieczeń technicznych - w budynku przy via Monte Rosa 6, tj. dokumentacji, o której mowa w § 4 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), z wyłączeniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz kosztorysu, zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia i z uwzględnieniem Koncepcji programowo-przestrzennej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego. W skład dokumentacji projektowej wchodził będzie opis techniczny, który będzie zwierał szczegółowe wymagania jakościowe w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń. W ramach etapu II, na podstawie w/w dokumentacji, Wykonawca wykona roboty budowlane polegające na adaptacji wnętrz oraz sporządzi dokumentację powykonawczą, którą przekaże na własność Zamawiającego wraz z prawami autorskimi. 2) Etap II - Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej budowy pawilonu - poczekalni, o której mowa w § 4 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), z uwzględnieniem Koncepcji programowo-przestrzennej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego. Etap II obejmuje ponadto: 1.1. wykonanie wszelkich robót budowlanych związanych z budową pawilonu - poczekalni (z wyłączeniem dostawy wyposażenia oraz dostawy i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego) zgodnie z prawem miejscowym i przepisami polskimi, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną - po dokonaniu niezbędnych zgłoszeń oraz uzyskaniu niezbędnych zezwoleń, 1.2. sporządzenie dokumentacji powykonawczej robót budowlanych i przeniesienie jej na własność Zamawiającego wraz z prawami autorskimi. 2. Ponadto zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) dostawy wszystkich materiałów, urządzeń, instalacji, opisanych w Koncepcji programowo-przestrzennej (zwane dalej również jako urządzenia); 2) zapewnienie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych przez projektanta w ilości 4 wizyt na budowie trwających maksymalnie do 5 godzin każda, oraz nieutrudniony bieżący kontakt drogą elektroniczną; 3) zapewnienie kierowników robót w branży: ogólnobudowlanej, energetycznej i sanitarnej; 4) przeprowadzenie testów systemów i instalacji w czasie trwania odbioru końcowego z udziałem przedstawiciela Zamawiającego; 5) przeszkolenie personelu Zamawiającego w czasie trwania odbioru końcowego z obsługi wszystkich systemów i instalacji objętych przedmiotem umowy; 6) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty od dnia ich protokolarnego odbioru. Gwarancja i rękojmia na urządzenia, materiały, sprzęt, systemy i instalacje udzielona zostaje na warunkach i w terminach zgodnych z gwarancją producenta, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dokonać zakupu urządzeń przed ich instalacją w takim terminie, który zapewni Zamawiającemu maksymalnie długi okres gwarancji producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB.INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB.INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI
- Tb.Invest - przedsiębiorstwo budowlane, ul. Harfowa 34, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1733384,00
Oferta z najniższą ceną: 1733384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4630770,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiającym jest placówka zagraniczna w rozumieniu przepisów o służbie zagranicznej - a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.