Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Grudziądz: Dostawa elementów składowych systemu monitorowania pojazdów
Numer ogłoszenia: 310880 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów składowych systemu monitorowania pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów składowych systemu monitorowania pojazdów szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z jego wdrożeniem dla pojazdów będących w ewidencji Zamawiającego (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - z podziałem na zadania opisane w pkt. IV SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.41.00-3, 38.11.21.00-4, 48.82.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: Posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia wynikające z wykonania w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej dostawy wraz z wdrożeniem systemu monitorowania karetek składającego się z minimum 20 ambulansów medycznych wyposażonych w terminale statusów PDA z funkcją nawigacji - dotyczy zadania 1. Oceny spełniania wymaganego warunku Zamawiający dokona na podstawie niżej wymienionych dokumentów III.4.1), na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Homologacja typu podzespołu wydana przez ministra właściwego ds. transportu lub potwierdzenie przeprowadzonych badań urządzenia na zgodność z obowiązującymi normami wydane przez akredytowaną jednostkę badawczą np. Przemysłowy Instytut Motoryzacji - dotyczy zadania 1. Dokument wystawiony przez producenta wojewódzkiego systemem komunikacji statusowej i lokalizacji pojazdów GPS użytkowanego przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego potwierdzające, że oferowany system posiada możliwość współpracy z systemem komunikacji statusowej i lokalizacji pojazdów GPS użytkowanym przez jednostki Państwowej Straży Pożarnej na terenie województwa kujawsko- pomorskiego w zakresie co najmniej wzajemnej wymiany danych o monitorowanych pojazdach - dotyczy zadania 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt pochodzi z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu na terenie Unii Europejskiej - dotyczy zadania 2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis techniczny stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ . Formularz cenowy - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System monitorowania pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System monitorowania pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.41.00-3, 38.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt serwerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt serwerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń na pierwszym piętrze WTZ w Grudziądzu".
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Utworzenie Centrum Obsługi Mieszkańców".
- Dostawa środków higieny osobistej w 2025 r. - sprawa nr 93/2025
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie - sprawa nr 95/2025
- Dostawy pieczywa świeżego i mrożonego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odbiorników GNSS wraz z kontrolerami, akcesoriami, wyposażeniem i dedykowanym oprogramowaniem
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Biłgoraj
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik eksploatacji portów i terminali oraz Technik fotografii i multimediów
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd II
- Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.